پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

فرماندار دزفول: هفته دفاع مقدس فرصتی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است

      80811631-4878863عبدالرضا احسانی نیا در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری این شهرستان افزود: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای تبیین ارزش های این دوران برای نسل جوان با برنامه های جذاب بهره گرفت.وی با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز حاصل خون شهدایی است که برای دفاع از دین و میهن مردانه در مقابل دشمن بعثی ایستادند افزود:مقاومت ، پایداری ، رشادت و صبر مردم در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو در آورد.

فرماندار ویژه دزفول رشد ، شکوفایی و پیشرفت کشور را حاصل ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه های جهانی حاصل ایثارگری و ایستادگی رزمندگان اسلام است.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز در این نشست به تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و گفت: در طول هفته دفاع مقدس دو نمایشگاه جنگ نرم و جنگ سخت در محل آستان سبزقبا (ع) و پناهگاه بیمارستان یازهرا برپا می شود.
سرهنگ پاسدار عدالامیر محتشمی راد افزود: در طول هفته دفاع مقدس هر شب در محل بوستان دولت برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری با محوریت دفاع مقدس برگزار می شود.
رژه نیروهای مسلح مستقر در منطقه ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول می باشد.
مردم شهرستان دزفول علاوه بر تقدیم دو هزار و ۶۰۰ شهید نقش مهمی در پیروزهای رزمندگان و نیز پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس داشتند.
به پاس مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس شهر دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی انتخاب و روزی در تقویم ملی به نام روز مقاومت و پاداری – روز دزفول نامگذاری شد.

ایرنا

اخبار مرتبط