پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول: وظیفه نیروی انتظامی تنها خدمت به مردم است.

سرهنگ احمدچنداز روز سه شنبه در آیین نماز وحدت ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان دزفول افزود: وظیفه نیروی انتظامی تنها خدمت به مردم است.
وی مردمداری را اولویت نخست وظایف این نیرو برشمرد و افزود: توجه به مسایل و مشکلات مردم و نیز خدمت به مردم چنان در نیروی انتظامی از اهمیت برخوردار می باشد که قانون مداری و عمل به وظایف در رتبه بعدی است.
وی تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در راستای برقراری نظم وامنیت در جامعه را وظیفه ذاتی این نیرو عنوان کردوگفت: ماموران انتظامی با اعتقاد و باور قلبی ۲۴ ساعته در خدمت مردم بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
فرمانده انتظامی دزفول در ادامه به تشریح ویژگی های پلیس در نظام اسلامی پرداخت و گفت: آنچه که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از نیروی پلیس سایر کشورها متمایز کرده ، اعتقادات و باورهای دینی است.
سرهنگ چنداز گفت: پلیس در سایر کشورها حتی در کشورهای اسلامی که بر اساس باور دینی اداره می شوند صرفا یک پلیس اقتدار گراست.
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول نیز در آیین نماز وحدت که در محل نماز خانه کلانتری شماره ۱۱دزفول برگزار شد از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

80851210-4978680ایرنا

اخبار مرتبط