پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

فیلمنامه “از ما” نوشته سیدمرتضی سبزقبادرجشنواره کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

فیلمنامه ی “از ما” نوشته ی سید مرتضی سبزقبا، به بخش مسابقه ی چهارمین جشنواره ی فیلمنامه نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه پیدا کرد.

با پایان یافتن داوری اولیه ی چهارمین جشنواره ی فیلمنامه ‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه ی این جشنواره اعلام گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین ‌الملل کانون، هیأت انتخاب این جشنواره متشکل از منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه، منتقد، پژو‌هشگر و نویسنده، سارا خلیلی فیلمنامه ‌نویس و انیماتور، و لیلا میرهادی نویسنده و کارگردان، پس از بررسی ۵۸۹ فیلمنامه در بخش‌های مختلف، اسامی فیلمنامه‌ های راه یافته به مرحله ی پایانی را اعلام کردند.

این جشنواره در سه محور «خلیج فارس»، «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» و «آزاد» در دو بخش «داستانی» و «پویانمایی» کوتاه و بلند (سینمایی) برگزار می گردد.

هیأت انتخاب در بخش «خلیج فارس» ۸ اثر و در بخش «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» ۲۱ فیلم‌نامه و در بخش کوتاه داستانی (زنده) ۷۰ اثر را معرفی کرد. هم‌چنین بر اساس رای هیأت انتخاب در بخش «آزاد» پویانمایی بلند ۲ اثر، داستانی بلند ۱۷ فیلمنامه و در بخش پویانمایی کوتاه ۲۱ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آثار برگزیده جوایزی را اهداء و از تولید برخی از این فیلمنامه ها نیز حمایت می نماید

لازم به ذکر است که فیلمنامه ی “از ما” نوشته ی سید مرتضی سبزقبا، پیش از این در سومین جشنواره ی فیلم کوتاه بسیج خوزستان، “جایزه ی بهترین فیلمنامه ” را از آن خود کرده بود.

123456789987654321

هنر دز

اخبار مرتبط