پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

محفل انس با قرآن در مسجد شاه رکن الدین دزفول برگزار شد

دزفول – محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی و مردم متدین دزفول در مسجد شاه رکن الدین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول شامگاه چهارشنبه در این محفل نورانی ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) گفت:حضور در این محافل و قرائت قرآن دلها را به بهجت وسروری می رساند که موجب ارتقای شخصیتی انسان می شود.

حجت الاسلام ˈمرتضی بیگدلیˈ افزود:قرائت قرآن اولین گام برای حضور واستفاده از این محافل نورانی است که انسان را از وسوسه شیطان،نگرانی ،تلاطم های روحی وگرفتار شدن به ابتلائات دنیوی نجات می دهد ولی باید هنگام قرائت قرآن در آیات الهی تدبر و تفکر کرد ودر مرحله بعد نیز به آیات قرآن عمل کرد.

حجت الاسلام بیگدلی آیات قرآن را شفابخش وحیات بخش خواند و گفت:انسان زمانی هویت اصلی خویش را بازمی یابد که در آیات قرآن تفکر کند .

رییس اداره تبیلغات اسلامی دزفول تصریح کرد:باید از ظرفیت های سراسر شرافت الهی نهایت استفاده را برد و از این محافل نورانی فیض برد.

در این محفل معنوی ˈعلی زمانی رادˈ قاری دزفولی به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداخت و حاج ˈقاسم مقدمیˈ قاری بین المللی کشور به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه مومنون ،حمد وتوحید پرداخت که مورد استقبال قرآن دوستان قرار گرفت.

در این محفل قرآنی ˈعلی ظفری فرˈ از حافظان کل قرآن کریم در دزفول نیز به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخت .

مولودی خوانی،پخش شیرینی و سی دی قرآنی از دیگر برنامه های این محفل در مسجد شاه رکن الدین دزفول بود کهبا همکاری اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد.

سید علی معروف به شاه رکن الدین با 14 واسطه به امام موسی کاظم (ع) می رسد که بقعه وی در بخش شرقی محله صحرابدر دزفول واقع شده است.

اخبار مرتبط