پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مدیری که با کار غیراخلاقی به فکر آبروی خود نیست به فکر آبروی مردم نیز نخواهد بود

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه خطیب موقت نمازجمعه دزفول گفت: باید به برخی از سیاستمداران گوشزد کرد که زیاد به دنبال مذاکره نباشند زیرا طبق تجربه این کار هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

?وی ضمن تقدیر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول افزود: این ستاد باید به فکر ایجاد یک ساختار امر به معروف و نهی از منکر باشد تا بتواند از درخواست های نامشروع در ساختار اداری جلوگیری کند.

?امام جمعه موقت دزفول گفت: مسئولان کارآمد، قوی و متدین باید در دستگاه های اجرایی منصوب شوند در غیر این صورت ایجاد فساد قطعی است.

?وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مسائل شهرستان را دیده بانی کند، افزود: مدیری که با کار غیراخلاقی به فکر آبروی خود نیست به فکر آبروی مردم نیز نخواهد بود.

?حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه دزفول برای اشرار نا امن شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی، دادستانی و آگاهی دزفول با مجاهدت و زحمات خالصانه به خوبی با فسادها، انحرافات و رفتارهای خشونت آمیز برخورد قاطع می کنند که جای قدردانی دارد.

?وی با تقدیر از هیات های عزاداری که با اخلاص و شور و شعور حسینی جلسات حسینی را برگزار می کنند، اظهار داشت: در آیین های عزاداری مزاحمت برای مردم ایجاد نشود.

اخبار مرتبط