پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مدیر حوزه آیت الله قاضی دزفول:گروه های تکفیری از مدنیت و فرهنگ،اعتقاد و دانش کمترین بهره را هم نبرده اند

مدیر حوزه ی آیت الله قاضی(ره)  با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع گفت : بدعت دانستن زیارت و تخریب بقاع و اماکن متبرکه جزء اصول اولیه اعتقادی گروه منحوسkiyani.hoze_.dezful.majdedez-176x110 وهابیت است .

وی در ادامه  افزود :سلفی ها بر این عقیده اند که با تخریب اماکن متبرکه و قبور پیامبران و امامان می توانند محبت آنها را از دل شیعیان و اهل سنت واقعی بیرون کنند،غافل از اینکه با اعمال و افکار پوسیده خود در این سالها ؛ عشق به رسولان و برگزیدگان الهی را در قلوب مسلمین محکم تر کرده اند .

حجت الاسلام و المسلمین منصور کیانی مظلومیت را میراث ائمه هدی برای شیعیان دانسته و اظهار داشت : مظلومیت شیعه از دوران حضرت علی(ع) آغاز شده که تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت .

این استاد حوزه علمیه دزفول ، بدنه اصلی گروه های تکفیری و جنایتکار چون داعش را متشکل از افراد خلافکار،زندانی و اراذل و اوباش خوانده و تصریح کرد:این افراد از مدنیت و فرهنگ،اعتقاد و دانش کمترین بهره را هم نبرده اند .

کیانی ،موفقیتهای نسبی گروه های تکفیری را ناشی از دست های پشت پرده آمریکا و انگلستان در حمایت و تجهیز این تروریست ها خوانده و اظهار داشت : وهابیت دست پروده و تقویت شده انگلستان و استکبار جهانی است و نشان دادن یک چهره خشن وکریه از مسلمانانی به جهان ، یکی از اهداف مهم آنهاست .

وی با انتقاد از عدم انجام وظیفه نهاهای بین المللی در برخورد با اعمال غیرانسانی این گروه ها اضافه کرد :علمدار و طلایه دار مسلمانان در جهان مقام معظم رهبری(دامت برکاته) است که اگر رهبران کشورهای مسلمان به رهنمود های حضرت آقا گوش فرا دهند ، انحلال و شکست این گروه ها و حامیانشان اولین نتیجه این پیروی خواهد بود

مدیر حوزه ی علمیه آیت الله قاضی(ره) در پایان زندگی در امنیت کامل اهل سنت در ایران را نمونه بارز تفکر اصیل اسلامی و شیعی دانسته و افزود:این افتخاری برای شیعیان است که هرگاه به حکومت رسیده اند ،همه فرق اسلامی و پیروان انبیای الهی در امنیت و بهرمندی کامل از امکانات در کشور شیعه زندگی کرده اند .

مجددز

اخبار مرتبط