پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراسم تجلیل از آزادگان در دزفول برگزار میگردد

مسئول امورایثارگران ناحیه مقاومت شهرستان دزفول در این باره گفت : همزمان با فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشور در روز 26 مرداد سال 6bazgashteazadegan9 برنامه‌‌هایی در راستای تجلیل از مقام آزادگان به همت این ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش دزمهراب به نقل از دزتایمز ،سید هادی موسوی فر” به اهمیت تجلیل از آزادگان اشاره و درادامه  اظهار کرد: انعکاس رفتار و منش اخلاقی آزادگان در دوران اسارت و تجلیل از کار این بزرگ مردان یکی از وظایف امورایثارگران ناحیه مقاومت شهرستان دزفول بوده که هر ساله در سالروز ورود آزادگان بهانه‌ای برای این امر است.

وی اظهارکرد: امورایثارگران ناحیه مقاومت شهرستان دزفول برنامه‌هایی برای گرامیداشت آزادگان جنگ تحمیلی برای امسال تدارک دیده که از جمله این برنامه‌ها برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان از اسارت جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول امورایثارگران ناحیه مقاومت شهرستان دزفول همچنین تصریح کرد: مراسم تجلیل از آزدادگان شهرستان دزفول در همین هفته با حضور برخی از پایوران وبسیجیان ناحیه مقاومت این شهرستان  دیدار با آزدادگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادگان حماسه‌سازان ملت و نظام اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: آنان در دوران اسارت هرگز انقلاب و ارزش‌های اسلامی را نفی نکردند به همین دلیل برای ما غرور آفرین و جاودانه هستند.

موسوی فرعنوان کرد: آزادگان میهن اسلامی با صبر و استقامت، خود الگویی بزرگ برای مسئولان هستند‌.

لازم به ذکر است، ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ نخستین گروه آزادگان ایرانی پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق با ورود به کشور به جمع خانواده‌های خود بازگشتند.

 

اخبار مرتبط