پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراکز درمانی دزفول برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی 100درصد آماده اند

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

به گزارش دزمهراب مهرداد کلانتریان دوشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی دزفول افزود:علاوه بر بیمارستان دولتی ، بیمارستان های خصوصی و نظامی مستقر در دزفول نیز با آماده سازی تجهیزات لازم آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشند.
وی از آمادگی درمانگاههای بخش خصوصی در دزفول در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت:علاوه بر ظرفیت درمانگاهها و بیمارستان های دولتی،درمانگاههای بخش خصوصی نیز برای خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز اعلام آمادگی کرده اند.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین افزود:تعرفه ویزیت و تزریق آمپول در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی یکسان است.
کلانتریان همچنین با اشاره به کمبود 500 تخت بیمارستانی در دزفول اظهار کرد:با توجه به سفر جمع کثیری از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به این شهرستان لذا کمبود تخت بیمارستانی در دزفول در این مدت بیشتر مشهود خواهد بود.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود:از آنجا که ورود گسترده بیماران سرپایی
به بیمارستان ها خدمات رسانی به بیماران را مختل می کند لذا از ظرفیت درمانگاههای بخش خصوصی دزفول برای خدمات رسانی به بیماران سرپایی استفاده می شود.
کلانتریان همچنین از آمادگی شبانه روزی اورژانس 115 دزفول در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت:یک فروند بالگرد اورژانس 115 نیز برای انتقال مصدومان و بیماران احتمالی مناطق کوهستانی و صعب العبور دزفول پیش بینی شده است.
وی افزود:در دو بخش کوهستانی سردشت و شهیون دزفول نیز که بیشترین تراکم مسافر در ایام نوروز را دارد مرخصی پرسنل درمانی و اورژانس شاغل در این دو بخش لغو شده است تا شبانه روز در خدمت مسافران باشند.
پیش بینی می شود دو میلیون مسافر نوروزی در ایام نوروز امسال وارد استان خوزستان شوند.

ایرنا

اخبار مرتبط