پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معرفی کارگروه فضای مجازی

معرفی کارگروه فضای مجازی

«حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»

مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران همانا فرهنگ آن است. دشمن نیز در انواع مبارزات خود با ملت ایران، مهم‌ترین نقطه‌ای را که هدف گرفته، بحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است. رهبر معظم انقلاب در بیش از یک دهه‌ی گذشته بحث تهاجم فرهنگی، سپس ناتوی فرهنگی و سپس شبیخون فرهنگی را مطرح کرده‌اند. یعنی این‌که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهی جز تهاجم در عرصه‌ی فرهنگ ندارد.

 ما برای حفظ و اشاعه‌ی فرهنگ انقلاب اسلامی باید همه‌ی ظرفیت‌های خود را مورد نظر قرار دهیم. یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها فضای مجازی است. دشمن انواع تهمت‌ها و افتراها و انواع بدعت‌ها و خرافات را در این فضا طراحی کرده است و انواع دروغ‌پردازی‌ها را در ساحت‌های مختلف انقلاب اسلامی برای اثرگذاری بر گروه‌های مرجع و اندیشمندان تهیه دیده است.

ما باید از مرزهای فکری، مرزهای اعتقادی و مرزهای فرهنگی خود دفاع کنیم. بنابراین یکی از بسترهایی که در آن می‌توانیم برای رساندن پیام خودمان و مقابله با پیام‌های مخالفین و دشمنان انقلاب و اسلام و دشمنان عقاید بحق انقلاب اسلامی در جهان امروز بهره بگیریم، عرصه‌ی مجازی است.

 در این راستا کارگروه فضای مجازی موسسه مهراب برای حضور فعال در فضای مجازی با راه اندازی سایت در جهت درج اخبار واقعی روز جهان ، ایران و شهرستان و همچنین مقالات و یادداشت های تخصصی در موارد بسیار و نیز چند رسانه ها (فیلم و عکس و نرم افزار و….) ونیز در آینده با فعالیت های چشمگیر و بزرگتر و برای ایجاد یک پل ارتباطی بین اعضای دوره صراط و موسسه ودیگر علاقمندان شروع به فعالیت نموده است.

و در ادامه در جهت پل ارتباطی با دوستان گرامی از سامانه پیامکی بصورت وسیع در جهت درج اخبار و نیز پیام های محتوایی و مناسبتی و… فعالیت می نماید.

              و من الله توفیق

مسئول کار گروه فضای مجازی موسسه مهراب

            امین خلیلی فرد

اخبار مرتبط