پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مقاله فرمانده بسیج اداری دانشگاه آزاد دزفول

جوانان با سلاح تفکر، گام اقتصادی بردارند

31 شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور روزهای حماسه آفرینی فرزندان غیور این مرز و بوم است که در راه آرمان های مقدسشان از جان و مال خود گذشتند و برزمین افتادند تا سربلندی سرزمینشان زمین گیر نشود.

خوبان ما، از مال خود گذشتند تا تجارتخانه های ما کوچک نشوند، از تحصیل ماندند تا مدرک ما تا نخورد، از خون خود گذشتند تا ما برای برادرمان هم خون اهدا نکنیم، از جان خود گذشتند تا ما برای یک شاهی به جان همه قسم بخوریم، از خانه و خانواده گذشتند تا ما از همه امکانات سازمان خود برای خانواده مان استفاده کنیم، در رود خون شناور شدند تا ما در سواحل دریا با لباس غربی قدم بزنیم…

بگذارید بغضم نترکد تا بتوانم چرخش قلم را ادامه دهم

چند روزی است به دیوارهای شهرم که نگاه می کنم جمله “هنوز ادامه دارد …” خوب به چشم می خورد، جای فکر دارد که چه چیز هنوز ادامه دارد و تا کی، یعنی ما می توانیم راه  آنها را ادامه دهیم؟ آنها با خون خود و ما با فیش حقوقی! چقدر دشوار است، انسان از تمامی دل وابستگی هایش بگذرد و تمام وجودش را وقف اسلام و کشورش نماید که آنها این چنین بودند.

چند سالی است که در مقالاتم نوشته ام بیایید دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله) را جدی بگیریم، جایزه گرفتم ولی تاثیری ندیدم، معظم له سالهاست حساسیت خود را با نام گذاری ابتدای هر سال نشان داده و تاکید داشته اند نیاز کنونی کشور به برنامه ریزی های بلند مدت اقتصادی است، پس در این راه پر پیچ و خم همچون دفاع مقدس باید حمله مقدس انجام دهیم چون دراین خط دفاع سکون است و باید حرکت کرد، می طلبد ما جوانان با سلاح تفکر، گام اقتصادی برداریم، ولی در این جاده باید سرداران جنگ اقتصادی با ارائه راه کارها و پشتیبانی های به موقع، حرکت این موتور را روغن کاری نمایند.

 

محسن حسین سوزنگرون – فرمانده بسیج اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

download

اخبار مرتبط