پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مهارت های زندگی به ۲ هزار و ۲۵۰ مددجوی دزفول آموزش داده شد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: طی سه ماه نخست امسال مهارت های زندگی به ۲ هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد دزفول آموزش داده شد.

مسعود رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مددجویان در دوره های آموزشی اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، آسیب های اجتماعی، فرزندپروری، سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از طلاق و مبارزه با آسیب های روانی شرکت کردند.

وی ارتقای سطح آگاهی‌ فرهنگی مددجویان کمیته امداد را در جلوگیری از آسیب های اجتماعی خانواده های آنها موثر خواند و گفت: حرکت همزمان در مسیر توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی مددجویان هدف مهم این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول افزود: اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای سراسری خارج از استان و یک روزه درون استانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، اعزام خانوارهای مددجو و سالمندان به مشهد مقدس، برگزاری مهارت های مطالعه، مشاوره، هدایت‌ تحصیلی و کتابخوانی از خدمات فرهنگی کمیته امداد می بانشد.

وی آمادگی برای ازدواج، اخلاق کار، موفقیت در کسب و کار، همسرداری، مبارزه با مواد مخدر و مهارت های هنری را از دیگر عناوین خدمات فرهنگی این نهاد عنوان کرد و گفت: این خدمات براساس تنوع مخاطبان به آنها ارائه می شوند.

اخبار مرتبط