پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

موسوی:استقبال چندین هزار نفره مردم بهترین روز عمرم بود و واقعا از اینکه دزفولی ام احساس غرور می کردم

سید محمد موسوی طی تماس تلفنی با مراسم جشن عید فطر در دزفول با اشاره به درگذشت نابهنگام حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بچه ها ناراحت و داغدار از دست دادن دوست و مربی خیلی خوبمان هستند.

مجموعه فرهنگی شهرداری دزفول به مناسبت عید سعید فطر روز جمعه دهم مرداد ماه اقدام به برپایی جشنی در “پارک ساحلی علی کله” دزفول نمود که بر اساس اطلاع رسانی قبلی قرار بود با حضور “سید محمد موسوی”، بهترین مدافع والیبال جهان و عضو تیم ملی والیبال ایران که فرزند دزفول است، برگزار و از وی تقدیر شود.

به این منظور مسئولین برنامه با هماهنگی های صورت داده موفق شدند تا اجازه مسئولین تیم ملی را برای حضور این بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال بگیرند که متاسفانه با اعلام درگذشت حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، حضور وی در این مراسم لغو و فقط توسط ارتباط تلفنی با مردم گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی، سید محمد موسوی، ضمن عذر خواهی از به هم خوردن شرایط حضورش در این مراسم، از خداوند برای خانواده حسین معدنی صبر طلب کرد و گفت: ضایعه خیلی اسف بار برای جامعه والیبال پیش آمد که باید در مراسم ایشان شرکت می کردیم و از طرفی درگذشت وی بسیار غیرمنتظره بود.

وی افزود: همه بچه ها ناراحت و داغدار از دست دادن دوست و مربی خیلی خوبمان هستند.

بهترین مدافع والیبال جهان، به حضور خود در مراسم جشنی در پارک رعنای دزفول در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: هر جا نشستم از آن روز صحبت کردم و از خاطره خوش آن روز می گویم و آن مراسم و استقبال چندین هزار نفره مردم بهترین روز عمرم بود و  واقعا احساس غرور می کردم از اینکه دزفولی هستم.

سید محمد موسوی، ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت، در جشنی که در دزفول برگزار می شود، حضور داشته باشد.

سخنرانی در رابطه با شیوه های ارتباط زوجین، اجرای سرود، مسابقه و تئاتر از دیگر برنامه های این جشن بود.

دزفول امروز

اخبار مرتبط