پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نامه تامل برانگیزاعضای‌هیأت‌علمی وکارکنان«دانشگاه‌جندی‌‌شاپوردزفول»به وزیرعلوم

در پی انتصاب دکتر «محمدرضا عصاری» به سرپرستی «دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول» جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی joundiجندی شاپور دزفول با ارسال نامه ای به وزیر علوم  از ایشان تقدیر و تشکر نمودند.
متن این نامه به شرح زیر  است:

جناب آقای دکتر فرجی‌دانا وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنّاوری

با عرض سلام و احترام

بدینوسیله از حسن انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر محمدرضا عصاری به سرپرستی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تشکر می‌نماییم. یادآوری این نکته که پس از ۸ سال بار دیگر هدایت دانشگاه دزفول به یکی از اعضای هیات علمی همین دانشگاه سپرده شده است بر حلاوت این انتصاب افزوده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد سپردن مدیریت دانشگاه به افرادی از دانشگاههای دیگر نباشیم.
تدبیر حضرتعالی در تعیین هیأت ۳ نفره بررسی وضعیت دانشگاه و عملکرد هیأت رئیسه، نقطه عطفی در ارزیابی و تداوم مدیریت‌ها در آموزش عالی کشور است که جای خالی آن سالها بود احساس می‌شد. بر خود لازم دیدیم از زحمات و گزارش صادقانه هیأت اعزامی به دانشگاه دزفول تقدیر نمائیم.
جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب در ایام انتخابات فرموده بودند «اگر بار مسئولیت بر دوش من قرار گرفت کرامت را به دانشگاه و دانشجو باز خواهم گرداند.»
وضعیت در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول به گونه‌ای بود که این روزها کمترین علاقه‌ای به یادآوری آن نداریم و به امید روزهای بهتر برای همه دانشگاهها هستیم.
امروز این امید در دانشگاه وجود دارد که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در دوران وزارت شما کرامت به دانشگاه و دانشجو باز خواهد گشت. به امید فردایی بهتر.

اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

دز ان ان

اخبار مرتبط