پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نباید دغدغه های رهبری در پس شعارها و سخنرانی و گردهمایی ها گم شود

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبین برنامه دشمن برای به حاشیه بردن پیشرفت های نظام اسلامی112233442211 تصریح کرد : نباید دغدغه های رهبری در پس شعارها و سخنرانی و گردهمایی ها گم شود . مسئواین نگرانی های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ را جدی بگیرند . دشمن بدنبال روزنه ها برای ورود به و تخریب است . مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود .

“امام جمعه دزفول” شهادت طلبه ناهی از منکر در هفته گذشته را بعد از ۲سال از زمان حادثه یادآور شده و از مسئولین ذی ربط برخورد قاطعانه طبق موازین شرعی و قانونی با ضاربین این جوان مومن را خواستار شد .

“رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول” با تقدیر از برگزار کنندگان همایش رزمندگان پیشکسوت دزفول با حضور سردار رشید ، این همایش را لبیکی به رهبر انقلاب و حامل پیامی حضور در صحنه همیشگی رزمندگان و آمادگی جانفشانی آنها برای استمرار جمهوری اسلامی دانسته و بر تکرار چنین نشست های تاکید کرد.

“خطیب جمعه دزفول” محفل انس جمعی از نخبگان ،مسئولین و روحانیون دزفول در سوم فروردین ماه  و باحضور آیت الله موسوی جزایری در مصلی امام علی (ع) را جلسه ای بسیار پرخیر برکت دانسته که مسئولین ارشد شهرستان به ارائه دیدگاه های خود برای حاضرین پرداخته اند . ایشان همچنین از تاسیس شعبه اول دانشگاه امیرالمومنین(ع) در دزفول در آینده نزدیک با حمایت خیرین با پذیرش دانشجوی در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد  .

“نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول در پایان خطبه دوم نیز با اشاره به دیدار اعضای کنگره گرامیداشت علیمردان بختیاری ، ویژگی بارز آن شخصیت را بنقل از رهبری “مبارزه علیه حکومت رضاخانی با الهام از عقاید و احساسات دینی ” برشمرده و تصریح کرد :ظرفیت های این قوم سلحشور در دفاع و خدمت به کشور باید به مردم ایران شناخته شود و هر کس به هر شکلی سخنی بگوید که بوی تفرقه داشته باشد یا جاهل است یا عامل دشمن . همه شهروندان عزیز و رسانه های مکتوب و مجازی مواظب دست پشت پرده دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف باشند.

مجددز

اخبار مرتبط