پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نمایشگاه عملکرد بسیج در دزفول برپا شد

دزفول- به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ، نمایشگاهی از عملکرد نیروی مقاومت بسیج دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر برپا شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه که یکشنبه شب در مصلای دزفول گشایش یافت عملکرد نیروی مقاومت بسیج در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
فرمانده سپاه ناحیه دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت های بسیج عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه ، کانون ها و اقشار مختلفی که با بسیج همکاری دارند  عملکرد خود را به نمایش گذاشته اند.
سرهنگ پاسدار ˈ عبدالامیر محتشمی راد ˈ،نمایشگاه کتاب ، مرکز مشاوره ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر،جامعه زنان ، بسیج ورزشکاران ، بسیج دانشجویی و بسیج اداری را از بخش های این نمایشگاه عنوان کردو افزود: در غرفه جامعه زنان به مسئله حجاب و عفاف بصورت ویژه پرداخته شده و عملکرد آنها در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
وی افزود: در غرفه بسیج ورزشکاران ، مقام هایی که توسط بسیجیان کسب شده و در غرفه بسیج دانشجویی ، اختراعات و ابتکاراتی که دانشجویان بسیجی بکار برده اند به نمایش گذاشته شده است.
سرهنگ پاسدار محتشمی راد گفت: نمایشگاه بسیج تا ششم آذرماه در دزفول برپاست.7279/648

اخبار مرتبط