پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نیکوکاران دزفول 27 میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: نیکوکاران دزفول 27 میلیارد ریال در سال 1397 به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

به گزارش دزمهراب از ایرنا مسعود رحیمی افزود: هم اکنون 2 هزار و 500 حامی در شهرستان دزفول حمایت از یکهزار و 100 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دزفول را برعهده دارند.
وی ضمن قدردانی از کمک و همدلی مردم نیکوکار شهرستان دزفول با ایتام و فرزندان محسنین گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند در کمیته امداد اجرا می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول افزود: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می ‌پردازند و بصورت ماهانه کمک های خداپسندانه خود را به آنها اهدا می ‌کنند.
وی اظهار داشت: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک های نقدی از طریق کمک های کالایی شامل تامین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می کنند.
رحیمی با بیان اینکه کمک به محرومان و رسیدگی به ایتام در احادیث و روایات فراوانی تاکید شده است، افزود: خیران و حامیان نیکوکار می‌ توانند در ماه مبارک رمضان امسال با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان دزفول یا شماره گیری 06142262140 در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

اخبار مرتبط