پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

همه حرف و حدیثها را کنار بگذارند، امروز دزفول برای پیشرفت نیاز به وحدت دارد

هر ۴۵ روز قراراست رزمندگان دورهم جمع شوند هرکس که در دوران دفاع مقدس عضوی از رزمندگان دزفول بوده است از نیروهای ستادی تا نیروهای صف، در کنار پیشکسوتان قراراست رزمندگان امروز یعنی جوانان نیز دعوت شوند، قراست دوباره جهت پیشرفت دزفول در همه حوزه های دلاورانشان دور هم جمع شوند……

سومین جلسه هم اندیشی وانسجام بخشی پیشکسوتان جهاد و ایثار هشت سال دفاع مقدس دزفول با محوریت هیأت رزمندگان و عاشقان ثارالله با موضوعیت بررسی اوضاع فرهنگی اجتماعی و انسجام بخشی به رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور ریاست محترم هیأت امناء مؤسسه فرهنگی ثارالله و هیأت رزمندگان و عاشقان ثارالله سردار محمد رئوفی نژاد و حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول و نیز رزمندگان ،فرماندهان یگانهای لشکر۷ ولی عصر در دوران دفاع مقدس در روز پنج شنبه ۵/۴/۹۳ در سالن اجتماعات کتابخانه علامه مخبر دزفولی برگزار گردید .

سردار رئوفی این نشست را در جهت ایجاد وحدت و انسجام نیروهای رزمنده و ارزشی شهرستان با هرنوع گرایشی دانست و محور و پایه وحدت این جمع را ولایت و آرمانهای انقلاب دانست.ایشان پیشرفت اقتصادی و فرهنگی دزفول را با استفاده از ظرفیت کشوری و شهری از دیگر اهداف این جمع دانست.

وی در این نشست صمیمی گفت: در این سالها یک فاصله ای بین رزمندگان و قدیمی های شهر بوجود آمده است و امروز آمده ایم تا این خلاء را برطرف کنیم ، فاصله ها را کم کنیم و همه با همدیگر بدور از اختلاف برای آبادانی و پیشرفت شهرمان در سال جهاد اقتصادی که رهبری عزیز فرمودند جهادی دیگر آغاز نماییم.

حاج محمد رئوفی گفت: اکنون ما فراغت بیشتری پیدا کرده ایم و می توانیم از ظرفیتمان جهت دعوت از سرمایه گذاران کشوری جهت سرمایه گذاری در دزفول استفاده کنیم. همه ما باید همکاری و همدلی کنیم و در دفاع از آرمانهای انقلاب و تعالی شهر در همه زمینه ها تلاش کنیم

حاجی در ادامه به شدت شایعات این روزها را در خصوص کاندیدا شدنش برای انتخابات آتی مجلس را تکذیب کرد، و گفت: من از حضور بیشتر در شهر هیچ گونه طرحی و برنامه ای جهت انتخابات نداشته و ندارم، اینها شایعه است هدفمان از برگزاری این نشستها جمع کردن رزمندگان دزفول است و بس!

حاج بهزاد جولایی دبیر هئیت رزمندگان نیز در گفتگو با پلاک  از دلائل برگزاری این نشست و برنامه های آتی خبر داد و گفت: برای این نشست و برنامه های آتی از همه نیروهای شهرستان دعوت می کنیم. همتمان این است تا همه رزمندگان و فرماندهان دوران جنگ را جمع کنیم. قرار است این نشستها هر ۴۵ روز یکبار برگزار شود. قرار است هر یگان لشکر در دوران دفاع مقدس دفتری در ساختمان حسینیه رزمندگان راه اندازی نماید و رزمندگانش را فراخوان کند.

قرار است کمیته هایی در این خصوص تشکیل شود.در این حرکت بزرگ از همه دعوت می کنیم از روستاها و شهرهای تازه تاسیس دزفول ، از جوانان فرهنگی و بسیجی و حزب اللهی نیز دعوت می شود.

حاج بهزاد گفت: قرار است از پتانسیل رزمندگان در عرصه مختلف شهرستان با همان انگیزه های دوران دفاع مقدس استفاده شود ، حیف است شهری که در دوران جنگ به تنهایی یک لشکر بود اکنون اینهمه گسستگی در بین دلاورانشان باشد. دست همه را در این راه می فشاریم درب دفتر هئیت رزمندگان به روی همه رزمندگان دزفول باز است و از همه راهنماییها و پیشنهادات در این خصوص استفاده می کنیم.

حاج بهزاد با صداقت گفت همه حرف و حدیثها را کنار بگذارند ، امروز دزفول برای پیشرفت نیاز به وحدت دارد، رزمندگان دزفول می توانند بزرگترین عملیاتها را در این زمان در عرصه های فرهنگی ، اقتصادی و حتی امنیتی انجام دهند. اگر این نشستها و گردهمایی به سرانجام مقبول برسد یقینا در دزفول شادهد تحول عظیمی خواهیم شد.

مهراب342

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول(پلاک)

اخبار مرتبط