پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دزفول ابقا گردیدند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دزفول در این رابطه گفت: جمعه شب طی جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول هیئت رئیسه پیشین ابقا شدند.

آقای مصطفی شفیعی ضمن اعلام این خبر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول، بدلیل انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس این شورا تشکر نموده و در ادامه گفت : امیدوارم بتوانم در راستای رفع مشکلات این بخش اقدامات مؤثری انجام دهم.

وی با بیان این مطلب که هفته گذشته طی همایش روز روستا در تهران مشکلات روستاهای بخش مرکزی را به صورت مکتوب در ۱۲ صفحه به رئیس جمهورمحترم  تقدیم نموده  است اظهار کرد: در دیدار با “سید ابوالفضل رضوی” معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری نیز مسائل روستاهای بخش را در ۲۶ مورد بازگو کرده است.

مصطفی شفیعی همچنین از گفتگو با قباد افشار، رئیس سازمان امور اراضی کشور پیرامون مشکل اسناد مالکیت زمین های کشاورزی هیئتی خبر داد و همچیین گفت : آقای افشار گفته است : این سازمان درصدد است سندهای این اراضی را به صورت قرار دادهای ۳۰ ساله با کشاورزان منعقد نماید.

وی به نقل از رئیس امور اراضی در پایان افزود: آقای افشار احداث انبار در زمین های کشاورزی هیئتی را نیز بلامانع دانسته و تاکید کرده است: کشاورزانی که در مزارع خود به انباری نیاز دارند می توانند طبق بخش نامه های مصوب اقدام به احداث انباری نمایند.

رئیس-شورای-اسلامی-بخش-مرکزی-دزفول

سیاسیون

اخبار مرتبط