پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پاپی زاده:مرگ برآمریکا یعنی مرگ برظلم،مرگ برشیطان وشیطان صفتان

نماینده مردم شهرستان دزفول درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز بعضی‌ها به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، اما هر کس که بخواهد آن را مطرح کند، باید جوابگوی بنیانگذار انقلاب اسلامی باشد، زیرا این شعار، شعار محوری ما است.

پاپی زاده بااشاره به اینکه ملت ثابت کردند که دشمن در هیچ زمانی نمی‌تواند خود را به ایران نزدیک کند، خاطرنشان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز مرگ بر آمریکا است.

وی درباره شعار ویژه راهپیمایان روز 13 آبان، تصریح کرد: شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» در دستور کار است و کوبنده ‌ترازسال‌های گذشته گفته می‌شود.

پاپی زاده با تصریح براینکه دشمن از دشمنی خود علیه ملت ایران کوتاه نمی‌آید، متذکرشد: آمریکا به ملت ایران ظلم کرده است و تزویرسردمداران این کشور نشان می‌دهد که اهل مذاکره نیستند.

وی 13 آبان را از آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل (ره) و رهبری دانست و گفت: باید کوبنده‌تر از همیشه شعار مرگ بر آمریکا را بر زبان جاری سازیم.

نماینده مردم این شهرستان درمجلس یادآورشد: با توجه به همزمانی یوم الله 13 آبان با آغاز ایام ماه محرم، تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان در برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در استان دیده شده است.

گر امروز دست از اصول و ارزشهایمان برداریم چگونه می خواهیم پاسخگوی خون شهدا باشیم؟ چگونه می خواهیم ازدستاورد این عزیزان دفاع کنیم؟ “مرگ بر آمریکای” ما مرگ بر کشور خاص و یا مردم خاصی نیست مرگ بر آمریکای ما یعنی مرگ بر ظلم، مرگ بر ظالم، مرگ بر استثمار دیگران، مرگ بر تکبر و در نهایت یعنی مرگ بر شیطان و شیطان صفتان.

پاپی زاده یادآور شد: پرونده استکبارجهانی وآمریکای جنایتکاردراین زمینه به قدری سیاه است که هیچ زمان قادربه مخفی کردن آن نیستند در این راستا امروز جوانان ما باید اقدامات آمریکایی ها علیه کشورمان به درستی آگاهی داشته باشند و در جریان آنچه گذشت و آنچه بر سر ملت ما آوردند باشند.

وی درپایان اقشار مختلف مردم درکناردانش‌آموزان با حضورخود درراهپیمایی نشان می‌دهند که اتحاد، وحدت، یکپارچگی وعلاقمندی به نظام جمهوری اسلامی ایران زیاد است.

گفتنی است:روز 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده اینکه تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است.

0243567

پایگاه نماینده دزفول

اخبار مرتبط