پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیام تشکر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از حضور مردم در روز قدس

باسمه تعالی

پیام تشکر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از حضور پرشور، گسترده و  حماسی مردم شریف دزفول در راهپیمایی روز قدس

در روز قدس مردم مومن و روزه دار دزفول ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوار هستند.

در روزها و هفته های گذشته دنیا شاهد بود رژیم نامشروع صهیونیستی با خشونت سفاکانه و بی بدیل، خون کودکان و زنان بی گناه  را به زمین ریخت، در این روزها دلی نیست که برای فلسطین و مظلومیت آن به درد نیاید.

مردم ولایت مدار شهرستان دزفول در روز قدس، با دیدن آلام و دردهای برادران فلسطینی خود خیابان های شهر را با حضور پرشور خود آذین بستند.

در این حضور همه اقوام، اقشار و سلایق سیاسی دزفول دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه ما است.

مردم فهیم و ولایتمدار دزفول همگام با همه مسلمانان جهان وبا اقتداء به فرمان ولی امر خود و با حضور گسترده خویش در تظاهرات روز قدس نشان دادندکه باریکه غزه نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن، بلکه در وسعت قلب های تمام مسلمان جای دارد و به تمام آن هایی که در سایه زور و زر خواهان نابودی تمام اندیشه و باورهای صلح طلبانه هستند ثابت کرده اند که همواره حامی و دلسوز مردم آزادیخواه و مظلوم تمام دنیا هستند.

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک و فهم مردم دزفول دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست بر همین اساس به عنوان عضوی از جامعه علمی این حضور را ارج گذاشته و از همه آحاد مردم دزفول به خصوص روحانیت جلیل القدر ، خانواده های معظم شهدا ،جوانان، دانشجویان، اساتید و سایر اقشار تقدیر و تشکر می نمایم.

از همه رسانه های جمعی، سایت ها و خبرگزاری ها که در روزها و هفته های اخیر در جهت افزایش آگاهی مردم از عمق جنایات صهیونیست ها نقشی اساسی داشتند تشکر می کنم انشاءا.. که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسان های آزاده برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصب صهیونیست گردد.

 

دکتر ناصر سراج خرمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

اخبار مرتبط