پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیام نوروزی شهردار دزفول:امسال سال کارهای بزرگ اقتصادی و فرهنگی

به نام خداوند زیبایی ها
«اللهم صل على فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک.»81094320-5580068
نوروزی دیگر آمد ، زمین در تحولی نو به دنبال تغییر و رویش است ، بهار با گوهر جوانی و طراوت ، نوروز باستانی را سوغات روح و قلب هایمان می کند و آن زمان دست های مناجات ما آیه های ” یا مقلب القلوب و الابصار ” را به امید ” حول حالنا الی احسن الحال ” زمزمه می کند تا نوروز تازه ، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.
در اندک زمان حضور اینجانب در شهرداری به همراه خادمین شما شهروندان عزیز و به پشتگرمی منتخبانتان در نهاد شورای اسلامی شهر و عنایات حضرت حق ، در مسیر توسعه ، عمران و آبادانی هستیم ، برآنیم تا کارهای بزرگی در  شهردارالمومنین دزفول، که حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند انجام دهیم .
ما بدنبال وظیفه اصلی خود، که خدمت رسانی به عموم مردم ، بر پایه نظم، برنامه ریزی علمی و پژوهشی هستیم. و این مهم صورت نمیپذیرد مگر با تلاش جهادی صدها کارگر ، کارمند ، مدیر و مسوول خدوم این مجموعه بزرگ خدماتی ، اجتماعی و فرهنگی.
در ماههای گذشته ، علی‌رغم فشارها و سختی‌های بسیاری که بیشتر به لحاظ اقتصادی گریبانگیر ما بود ،هرگز در کار خدمت رسانی وقفه ایجاد نشد و با حمایت‌های مادی و معنوی شما شهروندان شریف و دلسوز، بودجه سال ۹۳ ، سه برابر بودجه سال گذشته به شورای محترم ارائه و به تصویب رسید. این، نوید آن است که در سال جدید گام های بلندی در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و تسریع روند توسعه پایدار شهری برداشته خواهد شد. به حول و قوه الهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی پروژه های بزرگ و قابل قبولی در دزفول خواهیم داشت، که عمده آن در بخشهای اقتصادی، فرهنگی- گردشگری و ترافیک خواهد بود.
با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان: «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تاسیس گردید و در آینده ای بسیار نزدیک کمیته برنامه ریزی اقتصادی در شهرداری نیز راه اندازی خواهد شد، تا با هدفگذاری اقتصادی و فرهنگی مورد نظر رهبری نظام مقدس اسلامی و با برنامه ریزی و تلاش جهادی گامی موثر و عظیم در حوزه های  فرهنگی، اجتماعی و همچین توسعه ی زیرساختها شهری و شکوفایی دزفول برداریم.
اینک در طلیعه بهار طبیعت، سلامتی و بهروزی شما مردم فهیم و بزرگوار دزفول را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم و امیدوارم در سال جدید بیش از گذشته در راه خدمت به مردم موفق باشیم ،به امید سالی پر بار در طلیعه نوروز ، ضل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق اهداف و آرمانهای فرهنگی ، اقتصادی و عمرانی، تلاشی جهاد گونه داشته باشیم. سال نو مبارک و ایام به کامتان .
محمد رضا کرمی نژاد
شهردار دزفول
۱۳۹۳/۱/۱

اخبار مرتبط