پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

کلا کارهای عجیب و غریبی می کند این آقای مقتدایی!!!

ازخوانندگان عزیز به خاطر اینکه مطالبمون در مورد استاندار یه کم زیاد شده معذرت خواهی میکنم ولی بالاخره کارهای عجیب ایشون رو بدونیم فکر کنم بد نباشه!

انتخاب فرماندار حق استاندار جدید است و نمی‌توان در انتخاب افراد به شخص استاندار خورده گرفت که چرا فرمانداران را تثبیت نکرده است ولی نحوه انتخاب و انتصاب قدری جای سئوال دارد؛ باذلی فرماندار بهبهان در زمان عزلش در جلسه‌ای در فرمانداری بهبهان حضور داشته است و حتی پس از گذشت هشت ساعت از عزلش و انتشار اخبارش خودش از این مهم مطلع نبوده است.
بر اساس اخبار موثق رسیده به آنی آنلاین، وی ساعت 23 شب زمانی که از محل کارش به منزل می‌رود توسط یکی از دوستانش از این مهم مطلع می‌شود که معاونش به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده است و خودش هم دیگری جایگاهی در فرمانداری بهبهان ندارد.
این جانباز 30 درصد دفاع مقدس در دوران فعالیتش در بهبهان بسیار موفق عمل کرد و توانست منشا اثرات خیر شود، وی که سابقه 77 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشته است پیش از سمت فرمانداری بهبهان در ستاد کل سپاه در رسته‌ای با درجه سرلشکری فعالیت کرده است.
بر اساس اخبار رسیده وی امروز در محل کارش حاضر نشده است و تنها وسائل شخصیش را از فرمانداری برایش ارسال کرده‌اند.

*وضعیت مسجدسلیمان بسیار متفاوت است
وضعیت مسجدسلیمان نیز در بی‌اطلاعی فرماندار برای عزلش با بهبهان مشابه است ولی در این شهرستان اتفاق جالبی رخ داده است، فرماندار با استناد به اینکه در جریان عزلش قرار نگرفته است از ترک محل کارش خودداری کرده است و امروز نیز در محل کارش حاضر شده است.
فرماندار مسجدسلیمان گفته است که در محل کارش می‌ماند تا وضعیتش روشن شود و رسما به وی عزلش را اطلاع دهند و رسما جانشینش را معرفی کنند.
این گونه برخورد خارج از عرف با مسئولان عالی رتبه‌ای در شهرها خارج از محدوده اخلاق مداری سیاسی است و باید حداقل با این افراد پیش از انتشار اخبار عزلشان اطلاع‌رسانی می‌شد.
از سوی دیگر بهتر بود تغییر فرمانداران در شهرهای خوزستان بر اساس تغییر ضعیف‌ترین‌ها آغاز شود تا تغییر فرمانداری ارزشی با 30 لوح تقدیر وزارت‌خانه‌ای که این مهم قدری تامل برانگیز است، البته شاید هم پشت پرده‌ای در این زمینه وجود داشته باشد که در صورت وجود بعدا مشخص خواهد شد.

113b5c24231b5ce

آنی آنلاین

اخبار مرتبط