پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

کنسرت رایگان موسیقی سنتی وحید تاج در دزفول برگزار می‌شود

🔸فرماندار ویژه دزفول گفت: کنسرت رایگان وحید تاج خواننده دزفولی موسیقی سنتی به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در این شهرستان برگزار می‌شود.

🔸علی فرهمندپور روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های چهارم خرداد در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این کنسرت انجام شده که زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

🔸خواننده سنتی دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کنسرت در دزفول فراهم نیست، گفت: قرار بود کنسرت‌های برنامه ریزی شده برای عید فطر اجرا شوند که به علت مجوزهای سالن به تعویق افتاد و در نهایت پنجشنبه و جمعه در سه سانس اجرا شد.

🔸وحید تاج افزود: برنامه کنسرت پنجشنبه و جمعه با وجود مشکلات فراوان و نبود سالن مناسب با استقبال هنردوستان برگزار شد به طوری که سالن ۴۰۰ نفره مهتاب دزفول شب گذشته میزبان ۶۰۰ نفر بود.

🔸وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت نیازمند سالن مجهز است، افزود: جمعیت نیازمند کولر و تجهیزات هستند که می‌توان با ورود خیران، مجتمع فرهنگی سینمایی را بهسازی و راه اندازی کرد.

🔸این خواننده سنتی بیان کرد: سالن پیشنهادی برای کنسرت رایگان، مجموعه ورزشی است که گنجایش حداقل ۲ هزار نفر را داشته باشد ایرنا

#دزمهراب

اخبار مرتبط