پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

یادواره شهدای شهر امام (ره)درآستانه ایام فاطمیه برگزار می شود

یادواره شهدای شهر امام (ره)درآستانه ایام فاطمیه با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین ، برگزار می شود
به گزارش ،فرمانده حوزه بسیج ابوذرغفاری درگفت وگوبا خبرنگارما با اشاره به جنگ نرم که در عرصه کنونی تهاجم فرهنگی علیه ملت است،گفت: دشمن آرمان ها، اعتقادات و تفکر ما را مورد هدف قرار داده که خون و خون ریزی آن قابل مشاهده نیست.
امیرقمرزاده افزود: شهیدان چراغ راه ما هستند که با استفاده از این بزرگواران به راه و مسیر درست دست پیدا خواهیم کرد و ما باید نگاه تازه ای به دفاع مقدس داشته باشیم. باید بستر سازی کنیم تا نسل جدید و مردم به آرمان های دفاع مقدس به ارزش های دفاع مقدس نزدیک شوند و نمونه بارز این بستر سازی ها در یادواره های شهدا قابل مشاهده است.
این مسئول افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از موثرترین این برنامه ها است، این مراسم بواسطه حضور پدران و مادران شهدا، جانبازان و آزادگانی که به بازگویی خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس می پردازند، موجب می شود نسل جدید انقلاب که از نزدیک شاهد حوادث و وقایع جنگ تحمیلی نبوده اند، بهتر و ملموس تر این دوران را درک کنند.
قمرزاده به حضور پرشور نسل جوان در اینگونه مراسم اشاره کرد و متذکر شد: همانطور که مشاهده می شود استقبال جوانان و نوجوانان از اینگونه مراسم بسیار پرشور است که همین شور و شعف برای اطلاع و آگاهی از دوران هشت سال دفاع مقدس می تواند زمینه ساز پیوندی عمیق و ناگسستنی میان نسل اول انقلاب و نسل چهارم باشد.
وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان امروز ما باید با ایثارگری غیورمردان این مرز و بوم در حفظ وجب به وجب خاک پاک ایران اسلامی آشنا شوند که حضور در مراسم یادواره شهدا و بازگویی خاطرات یکی از بهترین و موثرترین این راه ها است.
فرمانده حوزه بسیج ابوذرغفاری ، برگزاری یادواره شهدا را موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرامام(ره) برگزارمی‌شود.
گفتنی است: یادواره شهدای شهر امام (ره) دو‌شنبه ۱۹ اسفند ساعت هفت وسی شب در مسجدصاحب الزمان(عج) واقع در شهرامام (ره) برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم سردار سرتیپ “علی فضلی” جانشین سازمان بسیج مستضعفین ومداح اهلبیت حاج رضا نبوی نیزهستند.

یادواره شهدا

اخبار مرتبط