پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

یادواره 700 شهید دانش آموز دزفول برگزار شد

یکی از راویان دفاع مقدس در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان رمز موفقیت و ثبات ایران است.

حجت الاسلام ˈ جواد قرائی ˈ علت پیروزی ملت ها از دیدگاه امام علی (ع) را درس گیری از سرنوشت گذشتگان دانست و افزود: دشمن همواره در کمین بوده و در حال نقشه کشی برای ضربه زدن به ایران است .

وی اظهار داشت: دانش آموزان حماسه سازان و آینده سازان ایران اسلامی هستند و بیشترین آمار شهدا را در جنگ تحمیلی به خود اختصاص دادند.

این راوی دفاع مقدس به تاریخ 200 ساله ایران ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران با تحمیل قراردادهای ننگینی چون گلستان، ترکمنچای و معاهده پاریس بخش های عمده ای از خاک کشور را جدا کردند ولی سردمداران دم نزدند و ملت ایران را آگاه نساختند.

وی از مسوولان دولت تدبیر و امید خواست که در طرح مذاکره با آمریکا تاریخ 200 ساله ایران را بازنگری و مطالعه کنند.

حجت الاسلام قرائی به ترسیم نقشه پنتاگون برای تجزیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی سعی دارد با تجزیه ایران اتحاد و همبستگی ملت ایران را از بین برده و به منابع کشور دست یابد.

وی افزود: ملت ایران در این برهه زمانی در موضع دفاع در برابر دشمن قرار دارد و با ظهور امام زمان (عج) به کفار حمله می کند.

روایتگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه دست استکبار با پیروزی انقلاب از ایران کوتاه شد گفت: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و دشمن جرات نمی کند به ایران دست درازی کند.

اجرای سرود مدرسه دخترانه 22 بهمن در تقدس نام شهیدان، مداحی و پخش نماهنگی تحت عنوان لحظه های شهادت از دیگر بخش های این آیین بود.

شهرستان دزفول دو هزار و 600 شهید به میهن اسلامی تقدیم کرده است.

80881904-5085277

ایرنا

اخبار مرتبط