پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بیانیه بسیج ادارات دزفول به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بیانیه بسیج ادارات دزفول به مناسبت هفته نیروی انتظامی
حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی سلحشوران مخلص و جان برکف انتظامی تبریک گفت.
به گزارش دزمهراب، متن بیانیه حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول بدین شرح است
هفته نیروی انتظامی هفته تجلیل از مجاهدت ، ایثار و تلاش همه جانبه جان برکفان نیروی انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
در ادامه این بیانیه آمده است: غیور مردان نیروی انتظامی که در طول تاریخ انقلاب و بخصوص در دوران دفاع مقدس دوشادوش همرزمان خود در ارتش ، سپاه و بسیج ، حماسه های باشکوهی از جهاد و فداکاری را خلق کردند و امروزه نیز با اقتدار ، صلابت و هوشیاری کامل از مرزها ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: عزت، اقتدار و کارآمدی امروز نیروی انتظامی مرهون هوشیاری ، کارآمدی ، صلابت و برنامه ریزی راهبردی و عمل توام با قاطعیت و اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
در این بیانیه آمده است: فرزندان این نهاد مقدس که از بطن مردم برخواسته اند با اخلاق حمیده و افزایش سعه صدر و تلاش برای جلب مشارکت مردمی به دنبال رسیدن به اهداف والای این نهاد مقدس هستند.
در بیانیه حوزه بسیج ادارات این شهرستان آمده است حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول با تبریک این هفته خجسته به جان برکفان نیروی انتظامی و تجلیل از شهیدان ، جانبازان و غیورمردان نیروی انتظامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال ۹۳ را به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»نامگذاری شده است موفقیت این عزیزان را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.
این بیانیه در پایان با تجلیل از شهیدان و جانبازان نیروی انتظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس و سپس در مصاف با اشرار و سوداگران مرگ، حفظ جان، ناموس و آبروی مردم و ایجاد محیطی امین و آرام برای زندگی آنها را هدف مقدس و آرمان سترگ فرزندان ملت ایران در نیروی انتظامی دانسته است.

اخبار مرتبط