پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| رحیمی ورزشکاردزفولی، پس از رکوردشکنی: سطح مسابقات بالا بود/ تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم

رکوردشکن کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: به عشق اینکه پرچم کشورمان بالاتر از پرچم دیگر کشورها باشد، تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم.

 غلامرضا رحیمی ورزشکار پر ارزش و پر افتخار دزفولی؛پس از پایان رقابتش در مرحله تعیین رنکینگ ماده ریکرو انفرادی در مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، گفت: مسابقه خوب و سطح بالایی بود. مثل همیشه تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و باعث افتخارآفرینی کشورم شوم.

وی که با صدرنشینی در مرحله تعیین رنکینگ و شکستن رکورد پارالمپیک به مرحله بعدی مسابقات رسید، عنوان کرد: امیدوارم در مسابقات روزهای آینده باعث شوم که پرچم کشورم بالاتر از دیگر کشورها قرار بگیرد و نتایجی بهتر از امروز کسب کنم.

این کماندار کشورمان در واکنش به این موضوع که مردم از کماندار کشورمان در بازی‌های پارالمپیک انتظار کسب مدال دارند، گفت: قطعاً هرچه در توان داریم، می‌گذاریم. البته دیگر رقبا هم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، ولی ما سعی می‌کنیم عملکردی بهتر داشته باشیم.

رحیمی با اشاره به رقبای خود برای دستیابی به مدال پارالمپیک 2020 توکیو، تصریح کرد: حریفانم از ژاپن، فرانسه، آمریکا و تایلند خیلی خوب هستند، ولی ما سعی می‌کنیم از آنها بهتر و برتر باشیم.

وی در مورد رقابت در هوای گرم اظهار داشت: ما به عشق اینکه پرچم کشورمان بالاتر از پرچم دیگر کشورها باشد، در هر دمایی مبارزه می‌کنیم. تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم./تنسیم

اخبار مرتبط