پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آرمستان جدید دزفول با وسعت 45 هکتار از ماه آینده به بهره برداری می رسد+تصاویر

به گزارش دزمهراب عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از آرامستان جدید دزفول که با همراهی کرمی نژاد شهردار دزفول بود به خبرنگار ما اظهار کرد: دزفول درخدمات رسانی به آرامستان ها دچار کمبودهایی و مشکلاتی است که بدلیل پراکندگی ارامستان ها از جمله بهشت علی ,شهید آباد, مقام علی و جاهای دیگر شهرداری دزفول نتواند بطور مطلوب خدمات دهی مناسبی کند .

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: با توجه به پراکندگی آرامستان های دزفول بحث ایجاد یک آرامستان بزرگ و جدید که بتواند همه خدمات را یکجا و در کوتاه ترین زمان به مردم ارائه دهد به اتفاق مهندس کرمی شهردار دزفول در دستور کار قرار گرفت و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

پاپی زاده نماینده مردم دزفول تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته 45 هکتار زمین از پادگان شهید غلامی تحویل شهرداری دزفول شده که به همت عوامل شهرداری زیر سازی و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون تدوین برنامه و آئین نامه داخلی مجلس بیان داشت: با دعوت استاندار و بازدید از آرامستان جدید دزفول و بیان مشکلات این منطقه اعتبار مناسبی برای تکمیل این پروژه اخذ شده است .

عباس پاپی زاده در ادامه ضمن بیان مشکلات مالی شهروندان در تهیه زمین مناسب و هزینه های دفن و کفن متوفیان گفت: متاسفانه بعضا مشاهده میشود که شهروندان برای دفن اموات باید هزینه ای بیش از ده میلیون تومان  صرف کند که این هزینه برای بسیاری از مردم زیاد و باعث فشار مالی به قشر ضعیف شهر می شود از اینرو هدف راه اندازی این آرامستان کاهش هزینه های دفن و کفن مردم است .

محمد رضا کرمی نیز در ادامه این بازدید به خبرنگار ما گفت: این آرامستان با وسعت 45 هکتار با تلاش و پیگیری در حال ساخت و راه اندازی است .

وی گفت: تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان هزینه صرف راه اندازی آرامستان شده است که پیش بینی میشود تا تکمیل آن بالغ بر 5 میلیارد دیگر اعتبار صرف شود .

شهردار دزفول بیان داشت : آرامستان باغ رحمت تا صد سال آینده دزفول، ظرفیت اموات را دارا بوده و بزودی و در یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید .

اخبار مرتبط