پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

علی گل آرا: همه نهادها باید برای دفاع مقدس به صحنه بیایند

به گزارش دزمهراب روز گذشته نشست خبری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی این ناحیه برگزار شد.
جانشین فرمانده بسیج دزفول ضمن خوش امدگویی به خبرنگاران و عکاسان گفت: اگر سالها پژوهشگران و محققان بر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ایران تحقیق کنند باز هم به نکات نو و جدیدی دست خواهند یافت.

علی گل آرا اظهار کرد: همه نهادها باید برای دفاع مقدس به صحنه بیایند چرا که اشاعه فرهنگ این دوران وظیفه همه ماست و ما باید این فرهنگ رابه آیندگان منعکس کنیم.
وی افزود: بیش از 50 برنامه از سوی حوزه مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می شود که اجرای این برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی،هنری ، خدماتی و اجتماعی با رویکرد بزرگداشت ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با برگزاری آئین رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه آغاز می شود.

در ادامه این جلسه دبیرستادامر به معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول به مناسبت دهه اول محرم و هفته امر بمعروف ونهی ازمنکر گزارشاتی را ارایه داد و خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول طی سه سال اخیر ستاد نمونه استان خوزستان بوده‌است.

اخبار مرتبط