پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

افتتاح ۱۳ طرح عمرانی و خدماتی در دزفول

به گزارش دزمهراب بامداد امروز شنبه بمناسبت ایام الله دهه فجر به همت شهرداری دزفول مراسم افتتاحیه ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال و با حضور معاون عمرانی استاندار، امام جمعه، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول برگزار گردید.
نکته حائز اهمیت این مراسم دعوت از شورای چهارم اسلامی شهر بود که با توجه به تصویب این طرح ها در زمان شورای چهارم، در تکمیل و افتتاح این پروژه ها سهیم بودند و اکنون به پاس قدردانی از آنها تشکر شد

گل سرسبد پروژه های امروز تقاطع غیر همسطح فتح المبین بود که بلاخره افتتاح شد.
این پروژه که ابتدا پیش بینی میشد پس از ۱۸ ماه تکمیل و بهره برداری شود، در دوره محمدرضا کرمی شهردار سابق شهرستان دزفول کلنگ زنی شد و به گفته برخی کارشناسان ۹۰ درصد از آن در دوره وی پیشرفت فیزیکی داشت.
اکنون با تلاش های ایمان کناری در زمان سرپرستی شهرداری و زحمات محمدعلی دوایی فر‌ پس از ۳۵ ماه شاهد افتتاح این پروژه طلسم شده بودیم.
افتتاح و بهره برداری از فاز دوم تقاطع غیرهمسطح فتح المبین شامل راه اندازی و بهره برداری از زیرگذر، جدول بندی سطح میدان ، زیرسازی و تسطیح و اصلاح هندسی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شد

امام جمعه شهرستان دزفول در جریان مراسم امروز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از زحمات شهردار سابق و شورای چهارم گفت: حضور اعضای شورای سابق شهر در کنار مسئولین کنونی شهرستان دزفول نشانه همدلی و همراهی خدمتگذاران مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی در خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت:
دزفول شهری مدیر پرور است که به خوبی میتوانند بزرگ ترین فعالیت های اجرایی را انجام دهند.

وی افزود: این حق مردم دزفول است که به جوانان وفرزندانش بها بدهند واز ایشان برای انجام مسئولیت ‌ها استفاده نمایند

همچنین شهردار دزفول با تشکر از امام جمعه، معاون عمرانی استاندار، شهردار سابق و اداراتی که
برای ساخت این پروژه ها تلاش کردند اظهار کرد:
قرارداد پروژه فتح المبین در سال ۹۳ با برآورد اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال و به مدت اجرای ۱۸ ماه منعقد شد که متاسفانه به دلیل ایجاد مشکلاتی در مسیر اجرای پروژه تا اکنون به تاخیر افتاد.

محمد علی دوایی فر خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم با احداث پروژه های بزرگی همچون فتح المبین در راستای ابادانی و پیشرفت دزفول گام برداریم

افتتاح بوستان(پارک) انرژی که جنب پارک ساحلی علی کله قرار دارد با مساحت ۲۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد ریال که ظرفیت گنجایش ۱۳۰ خودرو، مسیرهای پیاده روی، میزهای ورزشی و سایر تجهیزات تفریحی را داراست افتتاح شد.

همچنین افتتاح و بهره برداری از جایگاه سوخت CNG خلیج فارس با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 1600 مترمربع و تعداد 8 نازل و حجم کمپرسور دوهزار کیلو درساعت از جمله این طرح ها بود که امروز شنبه توسط جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.
بخش عمده ای از این پروژه نیز در زمان شهردار سابق دزفول تکمیل شده بود که اکنون افتتاح گردید
این جایگاه در ابتدای بلوار شهید کمیلی واقع شده است

در ادامه افتتاح مرکز کنترل ترافیک با ظرفیت 120 دوربین در سطح شهر، بهره برداری از یادمان شهدای گمنام ، افتتاح زمین ورزشی کوی نگارستان در انتهای خیابان شریعتی ، افتتاح و بهره برداری از ساختمان های جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر، زیرسازی و آسفالت کوی زیباشهر، پروژه کفپوش گذاری و زیرسازی بلوارهای سطح شهر، اهدای گواهی آموزشی شهروندی ویژه آتش نشانان ، اجرای 162 پایه تلسکوپی و 2500 فنداسیون جهت روشنایی بلوارشهیددانش، ملاصدرا، شهیدمحمدی زاده و بلوارساحلی، درختکاری در سطح شهر (بلوارهای شریعتی ، ملاصدرا، شهیددانش و جاده سردشت) نیز دیگر طرح هایی بودند که امروز توسط شهرداری دزفول افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

گفتنی است امروز جایگاه سوخت غرب در انتهای بلوار 15 خرداد نیز توسط شهرداری دزفول کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

اخبار مرتبط