پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دو تلفن همراه هوشمند، هدیه یک مدیر دلسوز به دو دانش آموز ممتاز روستایی اش

مژگان کرمی نژاد، مدیر مدرسه دوره اول و دوم هدف و فردوس در روستای سربیشه سردشت دزفول است. مدرسه او دارای 90 دانش آموز از مناطق روستایی اطراف سردشت دزفول با شرایط اقتصادی نامناسب است.

کرمی نژاد گفت: پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیگیر وضعیت استمرار آموزش دانش آموزانم در فضای مجازی با اولویت دانش آموزان پایه دوازدهم شدم و در مواردی حتی به در خانه هایشان مراجعه کردم و از خانواده هایشان خواستم که با نصب شبکه شاد بر روی تلفن های هوشمند، به آموزش مجازی فرزندانشان توجه کنند.

او  با بیان اینکه دو دانش آموز مشتاق و با استعداد مدرسه اش که در پایه دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی تحصیل می کنند، به دلیل عدم برخورداری از گوشی هوشمند، امکان حضور در کلاس های مجازی را نداشتند، گفت: من سالهاست که دانش آموزان پرتلاش و با استعداد را با اهدای هدیه در مدرسه مورد تشویق قرار می دهم و به بهانه تلاشی که این دو دانش آموز در درس خواندن از خود نشان دادند، دو دستگاه تلفن هوشمند به آنان هدیه کردم تا هم تشویق شوند و هم از آموزش های مجازی عقب نمانند. همچنین از آنان قول گرفتم که برای شرکت در کنکور تلاش کنند و صاحب رتبه های برتر شوند تا برای استان و کشور افتخار کسب کنند.

کرمی نژاد همچنین در مورد محل خدمتش توضیح داد که در منطقه ای محروم خدمت می کند اما حدود 10 سال است که مدرسه اش حائز رتبه برتر کشوری در حوزه انجمن اولیا و مربیان است.

او در پاسخ به این سوال که با حقوق معلمی چگونه هزینه هدایای دانش آموزان را تامین می کند گفت: خداوند به کسانی که نیت های نوع دوستانه و خیرخواهانه دارند کمک می کند و روزی که بتوانم به دانش آموزان نیازمندم کمک کنم بهترین روز زندگی ام است.

اخبار مرتبط