پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اصناف دزفول که از امروز نسبت به تعطیلی اقدام نکنند ، یک ماه پلمپ میشوند

رئیس اداره صمت دزفول گفت :
ازدوشنبه تا روز جمعه فعالیت اصناف دزفول ممنوع است و هر صنفی اقدام به بازگشایی کند به مدت یک ماه پلمپ میشود.

مهراب عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای تامین استان فقط سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابان، مرغ و ماهی فروشی‌ها اجازه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

وی با بیان اینکه سایر اصناف اجازه فعالیت ندارند افزود: این اصناف نیز فقط به شرط رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش اجازه فعالیت دارند در غیر این صورت آنها نیز پلمپ میشوند.

رئیس اداره صمت دزفول در ادامه بیان داشت: هایپرمارکت‌های شهرستان نیز فقط در بخش سوپر مارکت با رعایت موارد بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

وی اذعان داشت: از فردا چندین تیم نظارتی جهت بررسی بازار فعالیت میکنند و در صورت مشاهده فعالیت صنوف به غیر از صنوف مذکور اقدام به پلمپ واحد‌های تجاری میکنند.

عبدالهی ضمن تشکر از اصناف و مردم گفت: انتظار داریم اصناف و مردم همچون سری قبل با اداره صمت همکاری لازم را جهت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا جهت شکستن زنجیره کرونا داشته باشند.

وی در پایان درباره مدت زمان تعطیلی صنوف دزفول خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این تعطیلی از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تا پایان هفته است و روز جمعه درباره تداوم یا عدم تداوم تعطیلی از سوی شورای تامین استان تصمیم گیری میشود.

اخبار مرتبط