پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مهار آتش سوزی بیش از ۵ هکتار از علفزارهای ضلع غربی رودخانه دز توسط آتش نشانان ایستگاه های عملیاتی ۱ و ۳

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول آتش سوزی بیش از ۵ هکتار از علفزارهای ضلع غربی رودخانه دز توسط آتش نشانان ایستگاه های عملیاتی ۱ و ۳ مهار شد.

عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در این باره گفت در ساعت ۱۳ و بیست و هفت دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در علفزارهای خشک قسمت غربی رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ از آتش نشانان ایستگاه های عملیاتی شماره ۱ و ۳ آتش نشان امیر حسین زاده ،محمد براتی،عمار لایقی،سید علیرضا آذرنگ،امیر فیلبان و حسین صفری را به محل حادثه واقع در ضلع غربی رودخانه دز اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

معظم فر تصریح کرد در این حادثه که علت آن توسط شخص یا اشخاص ناشناس عنوان شده متاسفانه بیش از ۵ هکتار از علفزارهای خشک این منطقه طعمه حریق شد که با کمک دو خودروی آتش نشانی از تیپ ۲ زرهی ارتش ،یک خودروی پشتیبان (آبرسان)، دو خودروی اطفاءحریق شهری سنگین از آتش نشانی دزفول و یک خودروی پشتیبان از سازمان مدیریت پسمان طی مدت زمان ۳ ساعت کنترل و مهار گردید.

اخبار مرتبط