پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اهدای ۸۰ هزار بطری آب معدنی به ارزش یک میلیارد ریال به بیمارستان بزرگ دزفول

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: در راستای طرح مبارزه و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، گروه شرکت مپنا ۸۰ هزار بطری آب معدنی به ارزش یک میلیارد ریال به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کرد.

کاظم اردو روز شنبه افزود: تاکنون شرکت‌ها، موسسات و خیرین حقیقی و حقوقی فراوانی در سطح شهرستان و خارج از شهرستان دزفول به عنوان همیاری و حمایت از مردم دزفول خدمات و کمک‌های ارزشمند و قابل توجهی را به مراکز بهداشتی و درمانی دزفول اهدا کرده‌اند.
وی با قدردانی از خیرین و نیک اندیشان سراسر کشور که همیشه در سختی‌ها و بحران‌ها مردم را یاری کرده‌اند، گفت: با توجه به ضرورت هدفمند شدن کمک‌های مردمی و جلوگیری از موازی کاری و اقدامات تکراری از خیرین درخواست می‌شود قبل از هرگونه کمک به مراکز بهداشتی و درمانی با کارشناسان مجمع خیرین سلامت که به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت و پل ارتباطی بین خیرین و مراکز بهداشتی و درمانی هستند، مشورت کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: مردم دزفول همواره در کارهای خیر به ویژه در حوزه سلامت پیش قدم بوده و کمک‌های شایانی به حوزه بهداشت و درمان داشته‌اند. 

شهرستان دزفول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان به کرونا تا عصر دیروز جمعه به ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر بهبود یافتند و ۹ هزار و ۳۹۲ نفر جان خود را از دست دادند./ایرنا

اخبار مرتبط