پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش دزفول از دبستان های شهر و نظارت بر فرایند ثبت نام

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دزفول با حضور سرزده در بعضی دبستان ها، از نزدیک بر فرایند ثبت نام نظارت کرد و بر تکریم ارباب رجوع و رعایت دقیق دستورالعمل ها تاکید نمود.

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول، رضا محمدی خباز صبح چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ با حضور سرزده در دبستان های شهر به تنهایی و بدون همراه و با استفاده از وسیله نقلیه شخصی، ضمن نظارت بر فرایند ثبت نام، رعایت دقیق دستورالعمل ها را خواستار شد.

وی در این بازدید ها بر عدم دریافت هرگونه وجه توسط عوامل اجرایی از والدین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: اخذ هرگونه وجه در ایام ثبت نام ممنوع می باشد و در صورت گزارش، مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.

محمدی خباز در ادامه با اشاره به تکریم ارباب رجوع در مدارس گفت: مدیران مدارس موظفند کلاس هایی را به عنوان اتاق انتظار برای مراجعین تدارک ببینند تا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه ای ورزند.

رئیس ستاد نظارت بر ثبت نام در پایان تصریح کرد: از خانواده های محترم انتظار می رود در راستای تسریع و تسهیل سازی امر ثبت نام، به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت جهت ثبت نام فرزندان خود در پایه های ورودی اول، هفتم و دهم مراجعه کنند.

اخبار مرتبط