پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

لزوم تخصیص اعتبارات و تجهیزات به نیروی انتظامی دزفول

نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به منظور پیگیری مسائل حوزه امنیت و‌ بررسی مشکلات خوزستان و دزفول با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور دیدار کرد.

به گزارش دزمهراب به نقل از ر‌وابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول، آوایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این دیدار خوزستان را یکی از حساس ترین استان های کشور در بحث امنیت دانست و اظهار داشت: با توجه به این که خوزستان در منطقه در موقعیتی استراتژیک و حیاتی قرار دارد لازم است تا در تامین امنیت مردم این استان و شهرهای مرز نشین اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

آوایی در ادامه گفت: با توجه به محدوده جغرافیایی و جمعیتی شهرستان دزفول، نیروی انتظامی وظیفه سنگینی در بحث تامین امنیت این شهرستان دارد و با عنایت به ظرفیت های موجود نیاز است تا اعتبارات و تجهیزات لازم جهت تامین امنیت هر چه بهتر به ناحیه دزفول تخصیص داده شود.

نماینده مردم دزفول در ادامه نیز از تلاشهای بی دریغ مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و‌ تشکر کرد و اظهار داشت: امروز ناجا در ا‌وج‌ اقتدار خود قرار دارد که این امر به دلیل نگاه مردم محور حاکم بر ناجا است‌.

سردار اشتری نیز در پایان از دغدغه مندی نماینده مردم دزفول و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقدیر کرد و بیان داشت: استان خوزستان نماد ایثار و‌فداکاری است و شایسته است تا همه نیروی های کشوری و لشگری صادقانه در خدمت مردم نجیب خوزستان باشند.

اخبار مرتبط