پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

️دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی در دزفول منحل شد/سرگردانی و گلایه دانش آموزان دختر رشته معارف دزفول ادامه دارد

به گزارش دزمهراب، در حالی که بیش از دو هفته از آغاز سال تحصیلی میگذرد و تمامی دانش آموزان مشغول فراگیری دروس جدید خود هستند، دانش آموزان دختر دبیرستان علوم و معارف دزفول از بلاتکلیفی و ابهام برای ادامه تحصیل خبر می دهند.

 یکی از این دانش آموزان با ابراز نارضایتی از عملکرد مسئولین گفت: پس از انحلال دبیرستان متوسطه دوم علوم و معارف دخترانه دزفول، چند روز پیش به ما اطلاع دادند که برای ادامه تحصیل موقتا در دبیرستان متوسطه اول صدرا می توانیم حاضر شویم اما متاسفانه گویا این وعده نیز قرار نیست عملی شود.

وی همچنین گفت: تمام خواسته ی ما، ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه مان-یعنی علوم و معارف اسلامی- است که متاسفانه به دلیل عدم تخصیص مکان و امکانات آموزشی مناسب از جانب آموزش و پرورش دزفول، مدیریت مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در تهران، خواستار متوقف شدن فعالیت دبیرستان ما شد که با موافقت آموزش و پرورش دزفول این درخواست محقق شد و ما در واقع آواره شده ایم.

این دانش آموز در ادامه در مورد پیشنهاد تغییر رشته از جانب آموزش و پرورش دزفول گفت: “مسئولین به ما تحصیل در رشته انسانی را پیشنهاد داده اند اما ما با علاقه و آگاهی رشته علوم و معارف اسلامی را انتخاب کرده ایم، اینک آیا رواست که بابت نبود امکانات اولیه آموزشی همچون مکان و یا مدیریت مناسب مدرسه، رشته تحصیلی مان را که با علاقه و آگاهی انتخاب کرده ایم، به ناچار عوض کنیم؟ آیا مسئولین مسئولیت تغییر سرنوشت ما که با تغییر رشته رقم خواهد خورد را بر عهده می گیرند؟”

اخبار مرتبط