پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معضل باغ ویلاهای دزفول را پیگیری می کنم/ امام جمعه ای که در مناسبات سیاسی باشد، جایی در استان ندارد

حجه الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در دیدار با اعضای قرارگاه مطالبه گری بقیه الله(عج) در خوزستان گفت: بسیاری از مسئولین، اصلا پیگیر اوضاع خوزستان نیستند و هیچ عزمی برای حل مشکلات متعدد استان ندارند.

ایشان در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان درمورد دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتخاب ائمه جمعه، و یا دخیل شدن برخی ائمه جمعه در مناسبات سیاسی شهری، گفت: هر امام جمعه ای که درگیر مناسبات سیاسی شده باشد، جایی در استان ندارد و به مرور جای خود را به ائمه جمعه ی مناسب تر خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: گزارش های زیادی از باغ ویلاهای دزفول و تغییرکاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی به باغ ویلا در دزفول و بهبهان دریافت کرده ام که به طور جدی پیگیر این مسئله خواهیم بود.

در این دیدار حسین نصیری پور از دزفول، ضمن اشاره به مشکلات شهرستان دزفول گفت: معضلات دزفول، تا حدی با معضلات دیگر شهرهای استان متفاوت است؛ از این جهت که اشتباهاتی که در حال حاضر در دزفول رخ می دهد، شاید ده سال آینده خود را نشان دهد.

نصیری پور افزود: تبدیل زمین های کشاورزی به باغ ویلا، به دلیل مشکلات کشاورزان و نیز دلالی های پرسود، به شدت سرعت گرفته و این مسئله باعث نابودی کشاورزی و باغداری دزفول در سال های آتی خواهد شد.

وی همچنین به عدم رعایت حریم بستر رودخانه دز و سودجویی برخی نهادها اشاره کرده و گفت: برخی مسئولین و نهادها ذی نفع هستند و برای تبلیغات و کسب سود برای نهاد مربوطه، حریم بستر دز و برخی آثار تاریخی را نادیده می گیرند.

لازم به ذکر است قرارگاه مطالبه گری بقیه الله(عج)، یک قرارگاه کشوری بوده که حدودا از یک سال پیش، زیرنظر سردار جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران، فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط