پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معامله باغ ویلاهای غیرمجاز ممنوع است

️علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول اظهار کرد: با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌هایی که در زمین‌های کشاورزی اتفاق افتاده، تا به حال طی دو مرحله اقدام به تخریب این سازه‌ها شده است.

وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز اقدامی غیرقانونی و غیرشرعی است که در حال جلوگیری از آنها هستیم و به افرادی که نسبت به این قانون جاهل هستند هشدار داده می‌شود که هرگونه معامله این باغ ویلاها کاملا ممنوع است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: با توجه به دستوری که صادر شده هیچ مسامحه‌ای با متخلفین این حوزه وجود نخواهد داشت و طبق قانون با افراد برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون قریب به ۸۰ قطعه از باغ ویلاهای غیرمجاز شهرستان دزفول تخریب شده و مردم در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌توانند از طریق نیروی انتظامی مشاهدات خود را گزارش دهند.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز تعداد ۸۸ قطعه ساختمان باغ ویلا و دیوارکشی غیر مجاز به مساحت ۱۰۵ هزار مترمربع در دزفول تخریب شد. این تخریب به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و در راستای اجرای دستور مقام قضایی در منطقه بنوار ناظر، (آبادیهای سنجر، بنوار حسین و شوهان علیا) انجام شد./فارس

اخبار مرتبط