پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مجمع خیرین سلامت، بازوی مردمی وزارت بهداشت و درمان/خیرین دزفول برای مقابله با کرونا پای کار آمدند

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول از کمک 13 میلیارد تومانی خیرین دزفول در طی نُه ماه اول سال99 خبر داد.

دکتر علیرضا مجدی نسب رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: مجمع خیرین بازوی مردمی وزارت بهداشت و درمان است و در هر شهری رابط خیرین با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت در کشور از سال 87 شروع به کار کرد اما در دزفول از سال 90 کارش را آغاز کرده است.

مجدی نسب در مورد اقدامات مجمع خیرین سلامت دزفول در ارتباط با بیماری کرونا گفت: از ابتدای سال 99 تا انتهای آذرماه 99 بیش از 13 میلیارد تومان کمک های مختلف توسط خیرین جمع آوری و به کار گرفته شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمبود ماسک،دستکش، دستگاه اکسیژن و موارد دیگر روبرو بودیم اما در دزفول با کمک خیرین، به موقع این موارد تهیه شد و نیاز ها برطرف شد.

دکتر مجدی نسب در مورد مقابله با موج جدید ویروس کرونا گفت: از سه ماه پیش که دچار موج جدید کرونا شدیم، نیازمندی‌های بیمارستان نیز افزایش پیدا کرد و نیاز بود که بخش های جدید اضافه شود که باز هم خیرین پای کار آمدند و علاوه بر تهیه‌ی نیازمندی‌های جاری و مصرفی که بیمارستان داشت، نسبت به تهیه و تجهیز امکانات برای بخش‌های جدید بیمارستان نیز اقدام شد.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول با اشاره به برگزاری یک پویش ملی برای جمع آوری کمک های مالی پزشکان و کادر درمان گفت: هفته گذشته به همت مجمع خیرین سلامت و سازمان نظام پزشکی دزفول بین جامعه پزشکی پویشی برگزار شد و کمک‌های مالی بسیاری از پزشکان و کادر درمان در اختیار مجمع قرار گرفت.

مجدی نسب همچنین از خرید 6 کولر، 30 یخچال و تعداد زیادی دستگاه اکسیژن خبر داد و اظهار کرد: این کمک ها بزودی در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت.

دکتر مجدی نسب راه ارتباطی با مجمع خیرین سلامت دزفول را از طریق شماره های 42254417 و 09169394794 اعلام کرد و گفت: دفتر مجمع دانشگاه علوم پزشکی در کلینیک تخصصی یازهرا قرار دارد و از ابتدا تا پایان روز در اختیار مردم است.

وی در پایان عنوان کرد: از خیرینی که قصد کمک دارند خواهشمندیم برای جلوگیری از موازی کاری و یا تهیه وسایلی که ممکن است مورد نیاز نباشند، قبل از هر اقدامی حتماً با ما تماس بگیرند.

اخبار مرتبط