پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

روز قدس نماد یادآوری از بین رفتن اسرائیل است

آوایی به اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت : ابتکار نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس ، نماد یادآوری نابودی رژیم صهیونیستی است.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد : رژیم صهیونیستی هر ساله ضعیفتر از گذشته میشود که اینها نشان از در مسیر نابودی قرار گرفتن این رژیم است.

وی با اشاره به توصیه حضرت امام خمینی به یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان گفت : امام به دولت فلسطین توصیه کرد برای پیروزی در مقابل اشغالگری راه انقلاب ایران را در پیش بگیرد که متاسفانه عرفات این توصیه را جدی نگرفت و شکست خورد.

نماینده مردم دزفول در مجلس همچنین در خصوص جمله رژیم صهیونیستی باید از صحنه جهانی محو گردد تصریح کرد : پس از بیان این جمله از سوی امام خمینی بسیاری از کشورها نسبت به این موضوع اعتراض کردند که ایران قرار است به اسرائیل حمله کند اما اظهارات مقام معظم رهبری باعث شد تا کشورها و مجامع بین المللی در این خصوص سکوت کنند

وی افزود : رهبری اعلام کرد مردم فلسطین باید رفراندوم برگزار کنند و پس از محاکمه اشغالگران و کسانی که دستشان به خون کوذکان ، مردان و زنان بیگناه آلوده است دولتی برگرفته از مردم فلسطین که متشکل از همه ادیان هستند شکل بگیرد.

آوایی اضافه کرد : وقتی میگوییم رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود یعنی اشغالگری ، کودک کشی و دیکتاتوری این رژیم باید در منطقه از بین برود و مردم فلسطین به سرزمینهای خود بازگردند و در خصوص آینده خود تصمیم بگیرند و تشکیل دولت دهند.

نماینده مردم دزفول در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال ضعیفتر شدن است گفت : ظلم و ستم باقی نمیماند و این رژیم هر روز ضعیفتر میشود و در جنگ ۳۳ روزه با لبنان ، حزب الله بدون پشتوانه ارتش لبنان و دولت این کشور ، رژیم صهیونیستی را از سرزمینهای جنوب لبنان بیرون راند.

وی وضعیت نظامی اسرائیل را فقط بر پایه حملات هوایی دانست و افزود : رژیم صهیونیستی یک رژیم ضعیف است که بر اساس بزن در رو‌عمل میکند لذا اگر گروههای مختلف فلسطین متحد باشند به راحتی میتوانند این رژیم را شکست دهند و به اشغالگری پایان دهند دزآفاق

اخبار مرتبط