پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

۳۰۰ کیلوگرم محصولات پروتئینی فاسد در دزفول معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی دزفول معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم مواد پروتئینی فاسد و تاریخ گذشته را حاصل تلاش بازرسان این اداره عنوان کرد.

محسن ورجاوند گفت: در بازرسی‌های روزانه کارشناسان نظارت و بهداشتی این اداره بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته شده در یکی از هایپرمارکت‌های شهرستان کشف و پس از اخذ حکم قضایی معدوم شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان از همه مراکز نگهداری و عرضه محصولات خام پروتئینی به صورت روزانه بازرسی‌های لازم را انجام داده و در صورت بروز مشکل در محصولات اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند، افزود: تعداد واحد‌های فعال عرضه و تولید مواد خام دامی این شهرستان در مجموع ۲۹۰ واحد است.

ورجاوند بیان داشت: در این طرح از همه مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل؛ قصابی ها، مرغ فروشی ها، لبنیاتی ها، خودرو‌های حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه ها، رستوران‌های بین راهی و مراکز تهیه غذا با تلاش تیم بازرسی دامپزشکی شهرستان بازرسی انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول اداره دامپزشکی دزفول تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم ضمن تهیه فرآورده‌های مورد نیاز خود از مراکز معتبر، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس ۰۶۱۴۲۴۲۰۹۱۱ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

اخبار مرتبط