پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

️بابت بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ رای خود،خدا را شاکر و از مردم عزیز متشکرم/مسیر مطالبه گری برای مردم را ادامه خواهیم داد

حسین نصیری پور، نامزد انتخابات اخیر شورای شهر دزفول گفت:

ترکیب جدید شورای شهر دزفول، نوید تغییرات مثبت و سازنده در مدیریت شهری را داده و درصورت هم افزایی اعضای شورا، می تواند گام های بلندی را برای آینده دزفول عزیز بردارد؛ جا دارد به نوبه خودم از مردم عزیز تشکر و به اعضای شورای ششم تبریک عرض کنم.

بدون شک، برخی نارضایتی ها از دوره قبلی شورا و انتخاب افراد با رویکردهای جدید برای شورای آینده، انتظارات را از این شورا بالا برده است؛ که امیدوارم اعضای محترم شورای ششم، با حساسیت و توجه به اصول شفافیت و عدالت، این انتظار مردم را براورده کنند.

نصیری پور به جریان مطالبه گری در شهرستان اشاره کرد و گفت: برخلاف نگاه سیاسی و قدرت طلبانه بعضی افراد به انتخابات، به هیچ وجه انتخابات را پایان کار نمی دانم و ان شالله با انرژی بیشتر به دنبال مطالبات مردم خواهیم بود. بابت همه ۷ هزار و ۵۲۷ رای خود، خداوند را شاکرم و از مردم عزیزی که این حقیر را شایسته ورود به شورا دانسته بودند، کمال تشکر را می کنم.

نصیری پور در پایان گفت: به نوبه خودم شهادت عزیز دلمان، شهید باغبان زاده را به خانواده محترم ایشان و همشهریان عزیز، عمیقا تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارم.

اخبار مرتبط