پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

محمد علی دوایی‌‌فر شهردار سابق دزفول بیانیه خداحافظی صادر کرد

محمد علی دوایی فر شهردار سابق دزفول با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر از مردم خداحافظی کرد

مشروح بیانیه وی به شرح زیر است :

به نام آنکه هستی نقش از او یافت

چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان
تو همچو باد بهاری گره گشا می‌ باش

مردم شریف، فهیم و قهرمان دزفول، اگرچه رشد روز افزون تکنولوژی و دانش نوین بشری آسایش مادی فراوانی به همراه داشته ولی آفت مهم این شکوفایی برای بشر قرن حاضر به فراموشی سپردن حس خدمت به خلق است.

خداوند مهربان را بسی سپاسگزارم که سال‌های پایانی خدمت شغلی ام را با خدمتگذاری به مردم متدین و قدرشناس رویارو ساخته است.

برغم هم زمانی دوره چهار ساله اخیرم در تصدی پست مدیریت شهرداری که با وقایع دشوار مواجه بودم، اتفاقاتی نظیر تحریم‌های ظالمانه سیاسی و اقتصادی کشور، از یک سو و شیوع بیماری کرونا و تهاجم دور از انصاف مدعیان و هم پیمانی ناجوانمردانه بدخواهان از سوی دیگر و تلاش بی ثمر بداندیشان برای حاشیه سازی که به یاری خداوند و همدلی مردم گرانقدر شهر و همکاران پر تلاش و صدیقم توانستیم از عمق بحران عظیم سربلند بیرون آمده و به حاصل کارنامه شهرداری مباهات کنیم.

خدا را شاهد می‌گیرم که در این مسیر خطیر با تمامی جان و آبروی خویش به مبارزه‌ای طاقت ‌فرسا تن دادم و بی محابا آرامش خود و خانواده‌ام را به مخاطره انداختم ولی به بداندیشان و دست‌های آلوده دست همکاری ندادم و علی‌ رغم بار سنگین تهمت ها به عشق مردم و شهرم حاضر نشدم از کمترین حقوق مردم در مقابل دشمنان این زادبوم بگذرم.

تهمت ها و افترا های بی پروای دشمنان را می‌توان نشان از حسادت و هرمان دانست ولی تحریف سخنانم از سوی دوستان را میتوان نشان از چه دانست؟!

خانواده ما از بنیاد، علاوه بر اعتقادات مذهبی، از ارادتمندان خاندان اهل البیت بوده و خادمی و نوکری اباعبدالله الحسین علیه السلام افتخار بزرگ نیاکانم بوده و محبت به خاندان اهل البیت عصمت و طهارت از عهد کودکی تا کنون در خون خود و فرزندانم جاریست.

در این بازه پرآشوب که اختلاف و درگیری بین یاوران دین و انقلاب، نهایت آرمان دشمنان است، طرح مسائلی کذائی و برپایی غوغا در فضای مسموم تبلیغاتی، به صرف برداشت های نادرست از سخنان این جانب جای بسی شوربختی است.

حاصل سخن اینکه با رخصت از همه شهروندان متدین و قهرمان به ویژه جامعه علما، فقها، اندیشمندان و فرهیختگان، مصلحت را در این دیدم که از پست و موقعیت کنونی خویش کناره‌گیری نمایم و در نهایت ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و همکاری شورای اسلامی شهر و حمایت همه مسئولین محترم شهرستانی و استانی و با قدرشناسی از تلاش خستگی ناپذیر تک تک همکارانم در شهرداری و با عرض شادباش به منتخبین گرامی دوره ششم شورا، به عنوان فرزند دیار چهارم خرداد آمادگی خود را جهت هرگونه همفکری و همکاری برای سرفرازی شهرم دزفول سربلند اعلام می دارم.

محمدعلی دوائی فر
۱۴۰۰/۰۴/۱۰

اخبار مرتبط