پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آئین معارفه سرپرست شهرداری دزفول برگزار شد

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی شهرداری دزفول صبح شنبه ۱۲ تیرماه سال جاری، آئین معارفه سرپرست شهرداری دزفول با حضور معاون فرماندار، چند تن از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد.

در این آئین ابتدا علی قلطاغ ساز معاون فرماندار دزفول ضمن تشکر از تلاشهای مهندس دوائی فر شهردار پیشین، توصیه های لازم را به سرپرست شهرداری در خصوص انجام امور بیان کرد.

در ادامه این آئین نایب رئیس و اعضای شورای شهر دزفول در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شهردار پیشین و عرض تبریک به مهندس علی انصاری، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

همچنین در ادامه مهندس پوررکنی معاون شهردار نیز ضمن تشکر از اقدامات شهردار پیشین، ابراز امیدواری کرد که وظایف محوله به مدیران و پرسنل شهرداری به عنوان خادمان مردم به نحو احسن انجام شود تا رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان را به دنبال داشته باشد.

در پایان این آئین مهندس علی انصاری سرپرست شهرداری دزفول ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات چند ساله دوائی فر شهردار پیشین و همچنین تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردم دزفول را نصیبم کرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های خدادادی دزفول افزود: همین ظرفیت ها و همچنین مشارکت مردم دزفول در تمامی عرصه ها باعث شده این شهر بسیار مورد توجه قرار گیرد.

️ مهندس انصاری اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همدلی و همگرایی میان مسوولان بتوان در راستای خدمت رسانی به مردم این شهر بیش از پیش تلاش کرد.

اخبار مرتبط