پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهوری به بهره برداری رسید

علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در حاشیه بهره برداری بیمارستان تامین اجتماعی دزفول گفت: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان و تجهیزات درمان این بیمارستان را ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: یکهزارو ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات و یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان از اعتبارات سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه درصددیم مراکز سرپایی تامین اجتماعی دزفول را ارتقا دهیم، گفت: فعالیت بیمارستان‌ها به صورت فازبندی است که براین اساس در مرحله نخست اورژانس و کلینیک‌های سرپایی، بخش‌های پشتیبان مانند آزمایشگاه و رادیولوژی و سایر بخش‌های بیمارستان تامین اجتماعی فعال می‌شوند و سپس بخش‌های بستری در مراحل بعد قرار می‌گیرند و بیمارستان به تدریج به بلوغ خود می‌رسد.

ولی منش از جذب ۲۹۵ نفر در ۲ بخش نیروهای شرکتی و پیمانی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ نفر فراخوان شده که مشغول به کار شده‌اند.

ولی منش اظهارداشت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول یک بیمارستان جنرال است که چهار بخش زنان، اطفال، جراحی و داخلی دارد و بخش‌های ویژه اورژانس، سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو آن فعال هستند.

وی با بیان اینکه تجهیزات آندوسکوپی، ماموگرافی و سی تی اسکن آماده شده و در مراحل بعد مورد استفاده قرار می‌گیرند، افزود: با توجه به تعداد بیمه شدگان تلاش بر این بود که خدمات خوبی در عرصه درمان ارایه شود که با توجه به وجود ۲ مرکز سرپایی و بهره برداری از این بیمارستان مشکل بستری و درمان بیمه شدگان نیز برطرف شد.

سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با اشاره به تاریخچه‌ای از روند ساخت این بیمارستان گفت: مشکل معارضان زمین در ابتدای کار در زمان نمایندگی بنده برطرف شد و آقای پاپی زاده نماینده دزفول در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس و همچنین مسوولان سازمان تامین اجتماعی زحمت زیادی برای ساخت بیمارستان کشیدند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: تعامل و نهایت همکاری برای احداث بیمارستان صورت گرفت و لازم است این تعامل‌ها و حمایت‌ از قشر ضعیف جامعه تداوم یابد.

امام جمعه دزفول نیز با قدردانی از مسوولان تامین اجتماعی، نمایندگان قبل و جدید دزفول در مجلس و سایر مسوولان شهرستان برای پیگیری و ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شرایط دشوار تحریم‌ها گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول از طرح‌های مهم سازمان تامین اجتماعی بود که امروز همراه با ۲۹ طرح تامین اجتماعی به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید ولی متاسفانه نامی از شهر مقاوم دزفول در این مراسم برده نشد که جای گلایه مندی دارد.

این بیمارستان یکی از ۲۹ طرح درمانی سازمان تامین اجتماعی بود که توسط رییس جمهوری به صورت ویدیوکنفرانس بهره برداری شدند.

اخبار مرتبط