پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

️نیروی جهادیِ تازه نفس و کمک های مالی مردم، دو نیازِ فوریِ جهادگران مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول

با گذشت یک سال و نیم از شیوع بیماری کرونا و افزایش روزانه ی آمار ابتلا و مرگ و میر در کشور و شهرستان، همچنان افرادی هستند که با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

اما در این میان فرشتگانی از جنس انسان پای در میدان گذاشته و همانند روز اول برای نجات جان همشهریان و هموطنان خود حتی برای لحظه ای از خدمت رسانی دست نکشیده اند.

در روزگاری که جانفشانی و فداکاری به گوهری کمیاب مبدل شده، افرادی از جنس خودمان و تنها با نام جهادی به سوی مدافعان سلامت شتافته اند و پا به پای سفید پوشانِ این دیار از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

در رابطه با وضعیت کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول با یکی از این نیروهای جهادی همکلام شدیم؛ او گفت: وضعیت کرونا در دزفول مناسب نیست و پیک پنجم در شهرستان آغاز شده و میزان بستری ها در حال افزایش است و یک بخش جدید نیز برای رسیدگی به بیماران کرونایی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی از نیمه ی فروردین در بیمارستان مستقر هستند، ادامه داد: با شلوغی بیمارستان، ما نیز به نیروهای خود اضافه میکنیم اما استقرار طولانی مدت نیرو ها در بیمارستان مشکلاتی نظیر خستگی و عدم اجازه ی خانوده ها برای ماندن طولانی مدت را به همراه داشته است و این عوامل باعث کمبود نیروی جهادی در بیمارستان شده است.

این نیروی جهادی در مورد خستگی کادر درمان نیز افزود: به دلیل کمبود نیرو در بیمارستان، کادر درمان به صورت دو شیفته در حال خدمت رسانی هستند که باعث آسیب بسیار به این افراد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان در کنار کادر درمان خواهیم ماند، گفت: برای کمک به کادر درمان نیازمند نیروی جهادیِ تازه نفس و پر انرژی و حمایت های مالی مردم عزیز هستیم.

اکنون دست تمنای کادر درمان، نیروهای جهادی و بیماران به نفس افتاده، در انتظار من و توست تا یکبار دیگر ما شویم و به کمکشان بشتابیم…

✍فاطمه پرموز

اخبار مرتبط