پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عادی‌انگاری‌ها کار دست مردم دزفول می دهد/ وخامت کرونا کار را به بیمارستان صحرایی میکشاند؟

به گزارش دزمهراب، سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دزفول از افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ شدگان و همچنین فوتی‌ های ناشی از ابتلا به این ویروس خطرناک در روزهای آینده خبر می‌ دهد.

اسب سرکش کرونا دلتا در دزفول همچنان قربانیان خود را از میان افرادی که نسبت به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی بی‌ توجه هستند؛ سوار بر مرکب خود می‌ کند و آن گونه که مسئولان بهداشت و درمان دزفول می‌ گویند تخت‌ های بیمارستان بزرگ دزفول به علت بستری آمار بالایی بیماران مبتلا به کرونا تکمیل شده است.

این سوی قضیه سطح توجه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ ها و شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی بسیار کاهش یافته است، نه ماسکی می زنند و نه فاصله فیزیکی را در روابط اجتماعی رعایت می‌ کند و همچنان به دورهمی خود ادامه می دهند.

در این باره علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول، به تعداد آمار فوتی های مبتلایان به کرونا اشاره کرد و اظهارداشت: در روز 29 مردادماه 9نفرفوتی مبتلا به کرونا و روز گذشته 7 نفر و امروز 4نفر از همشهرینمان را از دست داده ایم.

وی به بیان اینکه هفتصد و هشتاد و نه تست در24ساعت گذشته گرفته شده،است افزود: از این تعداد نفرات 256 نفر از آنها تست شان مثبت بوده است.

فرهمندپور در ادامه بیان کرد: روز گذشته 318نفر بیمارمبتلا به کرونا بستری داشتیم که امروز تعدادی از آنها ترخیص شدند و در حال حاضر 295نفردر بیمارستان بزرگ دزفول بستری است که این آمار هم نگران کننده است.

فرمانداردزفول گفت: روز گذشته دو جلسه فوری جهت آمادگی بیمارستان ارتش، بیمارستان نبوی،بیمارستان پایگاه و بیمارستان تامین اجتماعی برگزار شد تا درصورت نیاز استفاده شود.

وی به عدم رعایت های پرتوکل های بهداشتی دراین شهرستان اشاره کرد گفت: اگر باهمین روند عدم رعایت پرتوکل های بهداشتی وعادی انگاری مردم ادامه بدهند، به گونه که در یک روز فقط 90بیمارمبتلا به کرونا بستری می شود، قطعا تخت هایی که در بیمارستان هایی که قید شد با این روند پاسخگو نخواهد بود.

 بیمارستان صحرایی درصورت نیاز دردزفول راه اندازی میشود

فرماندار دزفول با اشاره به آمار افزایشی مبتلایان به کرونا در دزفول، اظهارداشت: از قرارگاه مبارزه با کرونا درخواست شد با توجه به روند افزایشی کرونا در درفول جهت برپایی بیمارستان صحرایی در دزفول آماده باشند.

اخبار مرتبط