پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آیا «سید حسن عیسی زاده» شهردار دزفول می شود؟/ پورگلیان و عیسی زاده گزینه های نهادی تصدی شهرداری دزفول

آیا «سید حسن عیسی زاده» شهردار دزفول می شود؟/ پورگلیان و عیسی زاده گزینه های نهادی تصدی شهرداری دزفول

غلامعلی پوررضایی سخنگوی شورای شهر دزفول‌؛ روند انتخاب شهردار دزفول را تشریح کرد

به گزارش دزمهراب غلامعلی پوررضایی سخنگوی‌شورای شهر در گفتگوبا بیداردز:
از ابتدای دوره شورای ششم، تمام اعضاء به صورت فعال در کنار موضوعات و کارهای مختلف شورا برای انتخاب شهردار آینده دزفول در تلاش بوده‌اند، که در ابتدا اعلام عمومی صورت گرفت تا افرادی که متقاضی تصدی شهرداری هستند، با ارسال رزومه خودشان به شورای شهر آمادگی خود را اعلام کنند و یا اگر مردم کسی را برای تصدی شهرداری دزفول مناسب میدانند به شورای شهر معرفی کنند.

در زمانی که مشخص شده بود؛ رزومه بیش از ۱۰۰ نفر به شورای شهر تحویل داده شد و پس از تحقیق و بررسی شورا، به ۱۵ فرد و رزومه برتر و توانمند رسیدیم.

پس از آن برای ۱۵ نفر منتخب زمان تعیین شد تا با حضور در صحن اصلی شورا و در حضور تمام اعضا، برنامه‌ها و راهکارهای خود را در جهت مدیریت شهر بیان کنندو اعضای شورا نیز بر اساس برنامه ها و مدل مدیریتشان،به این افراد نمره و امتیاز بدهند.

برخی از افراد انتخاب شده، بدلایل شخصی از ادامه کار انصراف داده و در نهایت اعضای محترم شورا بعد از بررسی فراوان، از بین ۱۵ نفر مطرح شده، ۴ نفررا انتخاب نمودند.

شورای شهر، افراد منتخب را برای دومین بار به صحن شورای شهر دعوت کرد، اسامی این افراد به شرح زیر بود:

۱_ «جناب آقای محسن پورگلیان»؛ که ایشان مدیرکل فعلی نوسازی مدارس استان قم هستند.

۲_ «جناب آقای رحیم جافری» که در سابقه خود شهرداری ۶ شهر مختلف را دارند و در حال حاضر نیز شهردار شهر دورود می باشند.

۳_ «جناب آقای سید حسن عیسی زاده»؛ که در حال حاضر مدیرعامل هُلدینگ معدنی کمیته امداد هستند.

۴_ «جناب آقای دارابی» که ایشان سابقه شهرداری خرمشهر و مناطق مختلف اهواز را داشته و در حال حاضر نیز در شهرداری اهواز فعالیت دارد.

از بین ۴نفر منتخب، ابتدا شورای شهر به آقای سید‌حسن عیسی‌زاده و آقای دارابی رای دادند؛ اما پس از انصراف آقای دارابی در چند روز گذشته، مجددا از بین ۳نفر باقی مانده رای‌گیری شد؛ که آقایان سید حسن عیسی زاده و محسن پورگلیان، به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند و انشاالله به زودی آقایان پورگلیان و عیسی زاده، برای بار سوم به صحن اصلی شورای شهر دعوت میشوند؛ تا با ارائه و دفاع نهایی برنامه ها و پیشنهادات خود، بار دیگر اعضای شورای شهر این دو بزرگوار را مورد بررسی و رای گیری قرار دهند، تا در نهایت شهردار شهر دزفول مشخص و معرفی شود.

اخبار مرتبط