پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد/نیروهای مازاد شهرداری مورد بررسی قرار میگیرند

سید محمدحسن عیسی زاده شهردار جدید دزفول در نشست با خبرنگاران:

از اولویت های ما تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداران دوره های قبل است و برای ما تکمیل پروژه ها بر شروع پروژه‌های جدید اولویت دارد. در ابتدا باید گزارش‌هایی از این پروژه ها تهیه و سپس برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

گزارشات ما باید منصفانه و مبتنی بر واقعیات و مستندات تهیه و به صورت شفاف به مراجع ذی‌ربط و شهروندان ارائه شوند.

بافت قدیم موضوع بسیار مهمی است اما موضوع ساده ای نیست و به دلیل تاریخی بودن و فرسوده بودن باید با همکاری و همیاری سایر نهادها اقدامات لازم برای آن انجام شود. تعدادی از نخبگان و کارشناسان را برای این موضوع به کار میگیریم.

منابع انسانی در هر سازمانی نیمی از دارایی ها و منابع آن سازمان است و اگر در سازمانی منابع انسانی مطلوب وجود داشته باشد، از ثروت های بزرگ آن سازمان محسوب می شوند. شهرداری دزفول از لحاظ نیروهای مازاد افراد زیادی دارد که باید بررسی شوند. ما برای آنها برنامه های مدونی داریم.

جوان‌ها باید امکان رشد و توسعه داشته باشند و از طرفی دیگر از تجربیات نیروهای با تجربه و با سابقه در فعالیت‌های فعلی و بلندمدت استفاده خواهد شد.

شفافیت برای ما یک راهبرد و رویکرد است و آن را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم اما باید در مصادیق، به قانون و الزامات آن نیز توجه کرد.

ابهام و سردرگمی های شهرداری باعث سوء استفاده بعضی از افراد می‌شود و به همین دلیل باید سیستم خود را چابک سازی کند و کارشناسی ها را در وقت و زمان مخصوص به خودشان انجام دهیم.

اخبار مرتبط